י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחרי שחרורה

החשודה בהשלכת חול על השר בן גביר זומנה מחדש לחקירה

נועה גולדנברג, ששוחררה למעצר בית לאחר שהשליכה חול לעבר השר איתמר בן גביר ביום שישי, התבקשה להתייצב בצהריים לחקירה בתחנת לב תל אביב

החשודה בהשלכת חול על השר בן גביר זומנה מחדש לחקירה
בן גביר עם משפחתו בחוף הים צילום: באדיבות המצלם

אחרי ששופט בית משפט השלום הורה לשחררה למעצר בית, נועה גולדנברג, שנחקרה בחשד שהשליכה חול לעבר השר איתמר בן גביר בחוף הים בתל אביב ביום שישי, זומנה מחדש לחקירה במשטרה.

לפי דיווח "כאן 11", החשודה התבקשה להתייצב בצהריים לחקירה בתחנת לב תל אביב. נזכיר כי אתמול השופט מריו קליין קבע כי החשודה תפקיד ערבויות וייאסר עליה ליצור קשר עם השר בן גביר ל-30 יום. 

אמה של נועה, שרון, אמרה לאחר ההחלטה של בית המשפט: "אני שמחה שהשופט הקשיב לעמדת עו"ד ניר אלפסה שעשה עבודה מצוינת. נועהל'ה שלנו, הבת שלי חוזרת הביתה. הצדק ניצח, לא הייתה הצדקה למעצר הזה. מודה לאנשים מכל קצוות הארץ שהתקשרו. חברי כנסת. שרים לא. כל מי שעזר - המון אנשים סייעו לנו, וזה בזכות התמיכה של כולם כאן. שהדמוקרטיה תנצח. הבנתי שעבר עליה לילה בסדר. הצבע חזר לה ללחיים".

נזכיר כי לאחר מעצר החשודה ביום שישי, במשך שעות לא היה ברור היכן הוחזקה, אולם בהמשך התברר כי היא הועברה לכלא נווה תרצה. בריאיון ל"חדשות 12" סיפרה אמה שרון על הפחדים שבתה חוותה. "היא שבורה, מרוסקת ובוכה. היא אמרה לי - אימא, אני מפחדת שיעשו לי שם משהו".

איתמר בן גביר חול תל אביב המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}