י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מחכיש את התוצאות

טראמפ מאיים: "כשאנצח, האנשים שרימו יועמדו לדין, שיכלול מאסרים ארוכים"

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ איים כי יכלא חלק מיריבו הדמוקרטים שלטענו רימו בבחירות 2020: "אני בוחן את טוהר הבחירות לנשיאות ב-2024 כי אני יודע על הרמאות של הדמוקרטים בבחירות ב-2020"

טראמפ מאיים: "כשאנצח, האנשים שרימו יועמדו לדין, שיכלול מאסרים ארוכים"
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

בפוסט ברשת החברתית Truth שבבעלותו, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ האשים את יריבו הדמקורטית בכך שרימו בבחירות 2020, ואמר כי יפעל כדי שלא ירמו שוב בבחירות הקרובות בנובמבר. 

טראמפ איים: "אני בוחן את טוהר הבחירות לנשיאות ב-2024 כי אני יודע על הרמאות של הדמוקרטים בבחירות ב-2020. כשאנצח בבחירות, האנשים שרימו יועמדו לדין, שיכלול מאסרים ארוכים כדי שחוסר הצדק הזה לא יתרחש שוב". 

הנשיא לשעבר הוסיף: "שימו לב שהסכנה המשפטית הזו חלה על עורכי דין, פעילים פוליטיים, תורמים, מצביעים לא חוקיים ופקידי בחירות מושחתים. אלו שמעורבים ברמאות יתפסו ויועמדו לדין כפי שאף פעם לא נעשה בעבר במדינה שלנו".

לפני כשבוע וחצי התובע המיוחד ג'ק סמית' הגיש כתב אישום חדש נגד דונלד טראמפ בשל מאמציו לבטל את תוצאות הבחירות לנשיאות ב-2020, שהתבטאו בין היתר בהתסערות על הקפיטול של תומכיו. התיק החדש המחזיק את אותן האשמות פליליות אך מצמצם את ההאשמות נגד טראמפ בעקבות חוות דעת של בית המשפט העליון שהעניקה חסינות רחבה לנשיאים לשעבר.

בחירות 2020 דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}