ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"המשפחה הרוסה"

ראש הישיבה מתחנן: "החתונה השבוע ולרש אין כל"

ראש ישיבת מאור התורה הגאון הגדול רבי אברהם סאלים שליט"א, בבקשה מיוחדת לבוא לעזרת אחד מבכירי תלמידיו, חתן בן עלייה שמתעתד להתחתן השבוע, ואין בידו אפשרות לממן את ההוצאות הבסיסיות ביותר • "בחור מיוחד, בעל מידות טובות, עמל בתורה, ירא שמים באמת, אצילות ונעים הליכות באופן יוצא מן הכלל... אבל המשפחה הרוסה!"

ראש הישיבה מתחנן: "החתונה השבוע ולרש אין כל"
הרב סלים צילום: קופת העיר

איך קורה שחתן בן עליה, ירא ושלם, נעים הליכות ואציל במידות, עומד להתחתן בימים הקרובים ממש, עוד במהלך השבוע הנוכחי, ואין בידו את האפשרות לשלם את ההוצאות הבסיסיות ביותר? 

מראש ישיבת 'מאור התורה' הגאון הגדול רבי אברהם סאלים, פונה לציבור ומבקש לעזור ולסייע לתלמידו החביב, החתן המיוחד, שמגיע למרבה הצער ממשפחה הרוסה, ולמרות זאת הצליח להגיע לרמות נפלאות של שקדנות ועבודת ה'. 

נענים לבקשת ראש הישיבה הגר"א סלים>>>>

המקרה הזה מדיר שינה מעיניו של ראש הישיבה שליט"א, שפונה לציבור ומבקש לסייע ולהירתם למצוות 'הכנסת כלה', עבור החתן הנזקק כל כך לעזרה הדחופה הזאת. "מדובר בבחור הלומד בישיבה אצלנו ועומד להתחתן בשעה טובה ומוצלחת השבוע, ולרש אין כל!".  

הוא מתאר את דמותו הייחודית של החתן: "בחור מיוחד, בעל מידות טובות, עמל בתורה, ירא שמים באמת, צניעות, אצילות ונעים הליכות באופן יוצא מן הכלל, ויש לו עתיד גדול להיות מרביץ תורה בישראל. 

"אבל המשפחה הרוסה, ולא עלינו המצב שלו קשה מאוד... אפילו להוצאות הכי מינימליות לחתונה...".
ראש הישיבה מוסיף ומסביר מה הם הצעדים שננקטו בימים האחרונים כדי להציל את החתן מהבושה הנוראה שממתינה לו אם לא יצליח לגייס את הכסף לפני מועד החתונה: 
"אנחנו מתגייסים לעזור לו ככל האפשר להקים בית ולבנות משפחה. אשריו ואשרי חלקו של כל אדם שיהיה שותף למצוה גדולה זו, ה' יברך אתכם בכל הברכות הכתובות בתורה בני חיי מזוני רויחי ונחת והצלחה מהילדים ומכל המשפחה, יזכו למצוות וכל טוב". 

זה הזמן לעשות מעשה, ולסייע לחתן תלמיד חכם להקים את ביתו בשעה טובה, זה המקום לפתוח את הלב ולהעניק לו באהבה לפחות 220 שקלים, הסכום שמבקש מרן ראש הישיבה שליט"א. 
כך נזכה לקיים מצוות נפלאה של הכנסת כלה, 'מתן בסתר יכפה אף', ונתברך בברכתו של מרן הגר"א סאלים שליט"א: "אשריו ואשרי חלקו של כל אדם שיהיה שותף למצוה גדולה זו".

נענים לבקשת ראש הישיבה הגר"א סלים>>>>

קופת העיר הרב סלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}