ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
צפו

אימה בסניף קופת חולים בעיר החרדית: חשוד התפרע, השליך אבן וכמעט פגע בילדה

כתב אישום הוגש נגד חשוד שהשתולל בסניף קופת חולים, אחרי שלא קיבל מרשם. הוא דפק את ראשו בקיר גבס וגרם לחור, יצא והעיף אבן לכיוון המרפאה

אימה בסניף קופת חולים בעיר החרדית: חשוד התפרע, השליך אבן וכמעט פגע בילדה
לאומית צילום: לאומית

לפני שבוע, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר שמשתולל בסניף קופת חולים ברחוב יהודה הלוי בבני ברק. שוטרים הגיעו למקום ועצרו החשוד לחקירה, שבסיומה נכלא.

עפ"י החקירה שנוהלה בתחנת בני ברק-רמת גן, תוך איסוף ממצאים וראיות - החשוד הגיע בבוקר לקופת החולים ודרש לקבל מרשם לתרופות שאותן כבר קיבל. הצוות ביקש את הכרטיס של המטופל ובתגובה הוא החל להתפרע במקום, דפק את ראשו בקיר גבס וגרם לחור בקיר. לאחר מכן, החשוד יצא, נטל אבן, העיף אותה לכיוון המרפאה וכתוצאה מכך הזכוכית התנפצה. באותה העת חלפה במקום ילדה שכמעט ונפגעה ממעשה החשוד במכוון.

בתיעוד: החשוד משליך אבן שכמעט פוגעת בילדה צילום: דוברות המשטרה

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין היזק לרכוש במזיד, התנהגות פרועה במקום ציבורי, ניסיון תקיפה סתם וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות שמתרחש וחוקרת כל אירוע בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם כל המעורבים ותפעל ביד קשה באירועי אלימות", נמסר מהמשטרה. 

דוברות המשטרההנזקים שנגרמו בקופת חוליםצילום: דוברות המשטרה

דוברות המשטרההנזקים שנגרמו בקופת חוליםצילום: דוברות המשטרה

קופת חולים משטרת ישראל בני ברק כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}