י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
רכב פנאי חשמלי

רכב סקייוול חשמלי חדש משווק עבור מוניות

סקייוול היא חברת בת של ענקית טכנולוגיה בשם Skyworth מהיצרנים הגדולים ביותר בסין של מסכים שטוחים. באופן מאד יוצא דופן אפילו לתעשיית הרכב הסינית, סקייוול מייצרת לעצמה את הסוללות ואף מספקת אותן

רכב סקייוול חשמלי חדש משווק עבור מוניות
סקייוול נכנסת לשוק המוניות עם 500,000 ק"מ או 5 שנים אחריות לסוללה וגם חבילת הטבות לנהגי המוניות צילום: סקייוול ישראל

מיבואנית סקייוול, רכב הפנאי החשמלי, נמסר לנו כי לאחר פיילוט מוצלח בן שנה, בו עשרות נהגי מוניות שנהגו בסקייוול הביעו שביעות רצון מהתפקוד של הרכב, רמת הנוחות הגבוהה, המרווח הגדול לנוסעים מאחור ולתיקים, מתחילה היבואנית בשיווק של הסקייוול ET5 לענף המוניות במחיר של 158 אלפי שקלים.

לקוחות ראשונים יקבלו חבילת השקה ללא כל עלות נוספת, זו כוללת: חבילת אבזור, עמדת טעינה וטיפול ראשון. בנוסף, ללקוחות יוקצה יועץ שירות אישי יעודי נהגי המוניות שיעברו ל SKYWELL-ייהנו מתקופת האחריות לסוללה הארוכה ביותר בענף, 500 אלף ק״מ או חמש שנים.

לטובת מי שאינו מכיר, נספר כי סקייוול היא חברת בת של ענקית טכנולוגיה בשם, Skyworth מהיצרנים הגדולים ביותר בסין של מסכים שטוחים. באופן מאד יוצא דופן אפילו לתעשיית הרכב הסינית, סקייוול מייצרת לעצמה את הסוללות ואף מספקת אותן גם ליצרני רכב חשמלי נוספים. עדות לעוצמה התעשייתית של החברה ושקט נפשי ללקוחות שיודעים כי בקרת האיכות נותרת בין כתליה 

כלי הרכב מתוצרת סקייוול משווקים בלמעלה מ-50 מדינות בעולם וחזון היצרן הוא לייצר מיליון מכוניות ב-2030 ובכך להפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם. תחת אסטרטגיה זו צפויה היצרנית להשיק עוד בשנה הקרובה שלושה דגמים נוספים בקבוצת רכב שונות. הדגם הראשון עתיד להיחשף בתערוכת פריז הקרובה (באמצע אוקטובר) ולהתבסס על רכב הקונספט SKYHOME אשר הוצג בתערוכת ביג'ינג האחרונה.

מעוז אלמגור, מנהל פעילותSKYWELL בישראל ציין: ״אנו ממשיכים בביסוס פעילות המותג ורואים בפנייה לנהגי המוניות, מנוע צמיחה חשוב בהיבט החדירה והצלחת המותג בישראל. למונית חשמלית יש יתרונות רבים לנהג, לנוסעים וגם לציבור הרחב. אין לי ספק כי נהגי המוניות שיבחרו במוניתSKYWELL 100% חשמלית, ייהנו מביצועים מרשימים, יהפכו לשגרירים של המותג בכביש ויעניקו ללקוחותיהם חווית נסיעה ייחודית״.

 

סקייוול רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}