י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
להעשיר את הספרייה

עם פתיחת זמן אלול: מבצעי ענק על אוצרות התורה מבית ארטסקרול!

רוצים לזכות בהנחות משמעותיות על מגוון סטים יוקרתיים של ספרי קודש, ולהעשיר את הספרייה שלכם באוצרות תורניים? קבלו הנחה עד 1,000 ₪ על סטים של שוטנשטיין ועוד

עם פתיחת זמן אלול: מבצעי ענק על אוצרות התורה מבית ארטסקרול!
שוטנשטיין צילום: יח"צ

לקראת פתיחת זמן אלול בהיכלי הישיבות והכוללים, ארטסקרול מזמינה אתכם להתחדש במגוון ספרי קודש מבוקשים וליהנות ממחירי פעם בשנה! עד י"ט באלול (22 בספטמבר), תוכלו לזכות בהנחות משמעותיות על מגוון סטים יוקרתיים של ספרי קודש, ולהעשיר את הספרייה שלכם באוצרות תורניים מבית ארטסקרול.

במוקד המבצע עומד ה'ש"ס בבלי' במהדורת שוטנשטיין, פנינת הכתר של הספרות התלמודית. מהדורה מפוארת זו, נחשבת לאחת המדויקות והמוערכות ביותר, מוצעת כעת בהנחה מרשימה של 1,000 ש"ח! במקום 7,700 ש"ח, תוכלו להצטייד בסט המלא ב-6,700 ש"ח בלבד. זוהי הזדמנות שלא תחזור לרכוש את מהדורת הגמרא המבוקשת ביותר במחיר שווה לכל נפש.

לאלו שלומדים בדרכים, 'ש"ס בבלי' במהדורת "ובלכתך בדרך" מציע פתרון מושלם, סט הגמרא הקומפקטי והמבוקש, מוצע גם הוא כעת בהנחה של 700 ש"ח, במחיר מיוחד של 5,300 ש"ח בלבד. זוהי הסדרה האידאלית ללימוד גמרא בכל מקום ובכל זמן.

אבל המבצעים לא נעצרים כאן! גם ה'תלמוד ירושלמי' במהדורת שוטנשטיין, מקור עשיר לחוכמת חז"ל, מוצע בהנחה של 500 ש"ח, במחיר מיוחד של 4,850 ש"ח.

משניות במהדורת 'רייזמן', עם פירושים מקיפים וסיכומי הלכה מעשיים, זמינות גם הן ב-1,700 ש"ח בלבד, הנחה של 100 ש"ח. ולחובבי טעמי המצוות, 'ספר החינוך' במהדורת הרצוג מציע הסבר בהיר ונגיש, כעת במחיר מיוחד של 460 ש"ח.

אל תחמיצו את ההזדמנות הנדירה הזו להתחדש בספרי קודש איכותיים במחירים חסרי תקדים! זה הזמן להעשיר את ארון הספרים שלכם, להעמיק בלימוד התורה, ולהתכונן לימים הנוראים מתוך התעלות רוחנית אמיתית. הצטרפו למסע המרתק של לימוד והתעלות עם ארטסקרול, ותנו לאוצרות התורה להאיר את דרככם בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה!

לחצו כאן למגוון המבצעים>>>

 

שוטנשטיין רייזמן ארטסקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}