ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי הסערה

בחברת התעופה האמריקנית יתקנו את מפת ישראל: "לוקחים את הנושא ברצינות"

חברת ג'ט בלו, שעוררה סערה לאחר שהמפות במטוסיה הציגו את ישראל ללא רמת הגולן, לוקחת אחריות ומודיעה: "לאחר בדיקה מדוקדקת, החלטנו לעבור לספק מפות חדש"

בחברת התעופה האמריקנית יתקנו את מפת ישראל: "לוקחים את הנושא ברצינות"
אילוסטרציה צילום: unsplash

בשבוע שעבר פרצה סערה לאחר שהתברר כי חברת התעופה האמריקנית ג'ט בלו מציגה במפות במטוסיה עיצוב הבעייתי של מפת ישראל, הכולל שינויים בגבולות המדינה. 

במפה נכתב 'טריטוריית פלסטין' בכיתוב גדול מהמילה 'ישראל', וגבול הצפון לא כלל את רמת הגולן. כעת, החברה לוקחת אחריות ומודיעה כי תעבור לספק מפות חדש. 

בהצהרה שמסרה החברה ל-ynet, היא ציינה: "הליבה של המשימה והערכים שלנו היא שהלקוחות שלנו ירגישו רצויים ובטוחים על הסיפון. אנחנו מעריכים את המשוב של הלקוחות ולוקחים את הנושא ברצינות. לשם כך, אנחנו רוצים לספק עדכון לגבי הפעולות שאנחנו נוקטים: אפליקציית מעקב הטיסות מסופקת לג'ט בלו על ידי ספק תוכן הבידור שלנו בטיסה, אשר בתורו נותן לו רישיון מספק צד שלישי. לאחר שנודע לנו על הנושא, מיד פנינו אליהם כדי להבין טוב יותר את הטכנולוגיה, וגם התחלנו לחפש מוצרים חלופיים". 

עוד נמסר: "לאחר בדיקה מדוקדקת, החלטנו לעבור לספק מפות חדש. בעוד שספק התוכן שלנו עובד על ביצוע המעבר הזה, ביקשנו גם מהספק הנוכחי להתאים את המפה המשולבת שלנו כך שתתאים להנחיות המפה של ממשלת ארה"ב לאזור". 

"אנחנו מבצעים את השינויים האלה מהר ככל שהטכנולוגיה מאפשרת. אנחנו מצטערים על הדאגה שזה גרם. אנחנו יכולים להבטיח שאף אחד בצוות ג'ט בלו לא היה מעורב בציור או תיוג של מפת האזור ולא היינו מודעים לבעיה בעבר. אנחנו מחויבים לנקוט בצעדים הדרושים כדי להבטיח שאנו מספקים ללקוחותינו באופן עקבי את חוויית ג'ט בלו שהם מכירים ואוהבים", נמסר.

ג'ט בלו ישראל מלחמת חרבות ברזל מפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}