י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
המתנדבים סייעו

חרדית נפלה להונאה של אלפי דולרים מאדם שהתחזה לשוטר

מתנדבים סייעו לאשה חרדית ממונסי שנפלה קורבן להונאה, הם בלמו ברגע האחרון העברת 3,000 דולר לנוכל שהתחזה לשוטר. הרמאי זייף את מספר הטלפון של משטרת רמפו, והזהיר אותה כי אי ציות יביא למעצרה ולהקפאת חשבון הבנק

חרדית נפלה להונאה של אלפי דולרים מאדם שהתחזה לשוטר
כרטיי המתנה צילום: Monsey Scoop

מתנדבים מארגון "חברים" במחוז רוקלנד ניו יורק, בלמו סחיטת אלפי דולרים על ידי נוכל שסחט אישה חרדית מאזור מונסי.

האישה קיבלה שיחת טלפון מאדם שהתחזה לשוטר, בטענה שיש פעילות חשודה בחשבון הבנק שלה. כדי לגרום להונאה להיראות אמיתית, הרמאי זייף את מספר הטלפון של משטרת רמפו, והזהיר אותה כי אי ציות יביא למעצרה ולהקפאת חשבון הבנק.

האישה לקחה מונית לבנק M&T בכביש 59, שם משכה 5,000 דולר מחשבונה. בעקבות הוראות הנוכל, היא המשיכה לחנות מתנות לרכוש כרטיסי מתנה בשווי 5000 דולרים, עם זאת, בחנות סירבו למכור לה את כרטיסי המתנה מכיוון שלא הייתה לה תעודת זהות. האישה התקשרה לבעלה שיביא את תעודת הזהות שלה וציינה איפה היא נמצאת.

לאחר השיחה, בעלה איבד איתה קשר, הוא פנה לארגון 'חברים' לסיוע. במקביל, הנוכל, שעדיין היה איתה בטלפון, אמר לה שהוא שולח מונית שתיקח אותה לחנות אחרת שבה תוכל לקנות את כרטיסי המתנה ללא צורך בתעודת זהות.

עם קבלת השיחה מבעלה של האישה, מתנדבי הארגון החלו לחפש בחנויות מקומיות המוכרות כרטיסי מתנה. הם גם תיאמו עם חברת המוניות Arrive Taxi שתעקוב אחר תנועותיה והרימו רחפנים.

ב'מונסי סקופ' דווח, כי אחד מהמתנדבים הבחין בסופו של דבר באישה יוצאת מחנות עם ערימת כרטיסי מתנה ביד. בשלב זה, היא כבר נתנה לנוכל מספרי כרטיסים בשווי 2,000 דולר. המתנדב פנה אליה מיד, הסביר שהיא נפלה להונאה, והצליח לבטל את 3,000 $ הנותרים בכרטיסי מתנה לפני שהיא מסרה זאת לנוכל.

מונסי ארצות הברית נוכלות הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}