ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
ניסה להשחית רכוש

מונסי: איש נטורי קרתא נעצר לאחר שתקף חנות שהציגה דגל ישראל

הנאשם בן ציון ריבלין ניסה להשתמש בספריי צבע כדי לפגוע בדגל, אך מיכל ספריי הצבע לא פעל כמו שצריך. הוא ניסה לברוח מהשוטרים אך הם תפסו אותו במהירות, כך לדברי השוטרים. זו לא הפעם הראשונה שהעסק הזה הוא יעד לונדליזם או שנאה

מונסי: איש נטורי קרתא נעצר לאחר שתקף חנות שהציגה דגל ישראל
העצור בן ציון ריבלין צילום: משטרת רמפו

בן ציון ריבלין בן 33, איש נטורי קרתא, הואשם בעבירה פלילית בפשע שנאה והסגת גבול, לאחר שתקף חנות נוחות במונסי בשל תמיכתה בישראל.

ריבלין ניסה לפגוע בדגל אמריקאי/ישראלי בחנות לפנות בוקר (שלישי) באמצעות ספריי צבע, אך נתפס על ידי שוטרי מחוז רמפו כעבור רגעים ספורים. מקורות משטרתיים מסרו ל"מונסי סקופ" כי שוטר במשטרת רמפו ראה את ריבלין בשעת מעשה, ועצר אותו לאחר מרדף קצר.

זו לא התקרית הראשונה מסוג זה בחנות במונסי, בעל העסק מתמודד עם ונדליזם, גניבת דגלים והפגנות מאז שהבת של הבעלים החלה להציג דגל ישראל מוקדם יותר השנה.

בתקשורת המקומית דווח, כי הנאשם בן ציון ריבלין ניסה להשתמש בספריי צבע כדי לפגוע בדגל, אך מיכל ספריי הצבע לא פעל כמו שצריך. הוא ניסה לברוח מהשוטרים אך הם תפסו אותו במהירות, כך לדברי השוטרים.

"אנחנו מתמודדים עם גניבת דגלים, ריסוס גרפיטי על מדרכות, סיסמאות ומחאות בחוץ, כולל דגים מתים שנזרקו מול הבניין שלנו, אני לא יכול להגיד לכם כמה פעמים עברנו את זה" נמסר מבעל העסק לתקשורת המקומית.

המשטרה לא אישרה אם ריבלין קשור לאירועי וונדלים קודמים, הוא נעצר בחודש מרץ האחרון באשמת פשעי שנאה אחרים. ריבלין אמור להגיע לבית המשפט ב-19 בספטמבר להתמודד עם האישומים האחרונים.

מלחמת חרבות ברזל ארצות הברית מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}