י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בבית ספר בפילדלפיה

אנטישמיות בארה"ב: הורים הגישו תלונה נגד מורה שמאיימת עליהם עם נשק

ארגון יהודי בפילדלפיה הגיש תלונה נגד מורה שלטענתם רודפת יהודים ומאיימת עליהם ברשתות החברתיות. המורה נקטה באיומים לשימוש בנשק נגד הורים יהודים. משרד עורכי דין 'פרויקט דבורה', הגיש את התלונה בסוף השבוע נגד המורה, ודורש טיפול באיומים

אנטישמיות בארה"ב: הורים הגישו תלונה נגד מורה שמאיימת עליהם עם נשק
נשק, אילוסטרציה צילום: pixabay

הפדרציה היהודית של פילדלפיה הגישה תלונה נגד מורה בבית הספר בפילדלפיה, ומסרה לתקשורת שהמורה מפרסמת פוסטים נגד ישראל, ו"מראה את שנאתה לציונות בתוכנית הלימודים, ומאיימת על הורים יהודים באמצעות המדיה החברתית שלה".

משרד עורכי דין 'פרויקט דבורה', הגיש את התלונה בסוף השבוע נגד המורה, קזיה רידג'וויי, לטענת לורי לוונטל מרקוס ממשרד עורכי הדין, המורה רידג'ווי קראה בגלוי לאלימות נגד מנהלי בית הספר של הפדרציה היהודית של פילדלפיה.

מגישת התלונה, מרקוס, ציטטה פוסטים שהמורה פרסמה ברשתות החברתיות כולל אחד עם אימוג'י של אקדח. "זה מביש שמנהלי בית הספר בפילדלפיה יודעים על מורה בית הספר שהיא אנטישמית, ולא הצליחו לרסן את דבריה הפומביים מלאים בשנאה נגד משפחות ותלמידים יהודיים במחוז", אמרה מרקוס בהצהרה.

עוד אמרה: "עכשיו רידג'ווי נקטה באיומים בשימוש בנשק נגד הורים יהודים. מה יידרש למחוז בית הספר של פילדלפיה להגיב?".

רידג'ווי, מורה ותיקה ללימודי חברה והיסטוריה, נתנה בפברואר האחרון, עבודה לתלמידיה בנושא "התנגדות פלסטינית". בין המתנגדים לעבודה, היו הורים מקבוצת המשפחות היהודיות.

פילדלפיה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}