י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
אנטישמיות מסוכנת

גבר נעצר לאחר שאיים לרצוח יהודים ופרסם תמונות קשות

גבר ממסצ'וסטס עם שמונה אישומים פליליים לאחר שהשמיע שורה של איומי מוות גרפיים אנטישמיים נגד הפוליטיקאי היהודי רנדי פיין. הוא פרסם סדרת פוסטים בפלטפורמת המדיה החברתית X, כולל תמונות של אקדח ותמונה גרפית של גופה מרוטשת ​​של חייל

גבר נעצר לאחר שאיים לרצוח יהודים ופרסם תמונות קשות
אילוסטרציה צילום: unsplash

אדווין גוארו, שנהג לפרסם ברשתות החברתיות קריאות לרצח יהודים ותמיכה בארגון הטרור חמאס, הואשם בשמונה עבירות חמורות. הוא איים לרצוח את חבר מועצת מדינת פלורידה, הרפובליקני רנדי פיין, ואת ילדיו בשל היותם יהודים.

החשוד השמיע שורה של איומי מוות גרפיים ואנטישמיים, כך אמר דובר מחלקת אכיפת החוק של פלורידה. אדווין גוארו נעצר בנמל התעופה הבינלאומי של בוסטון על ידי משרד ביטחון המולדת של ארה"ב, משטרת מדינת מסצ'וסטס וסוכנים נוספים.

"הטרור המוסלמי הוא אמיתי והוא קיים בפלורידה", אמר פיין לתקשורת, "אני אסיר תודה לסוכנים שעבדו מסביב לשעון כדי לזהות ולאחר מכן לעצור את המחבל הזה".

הוא פרסם סדרת פוסטים בפלטפורמת המדיה החברתית X, כולל תמונות של אקדח ותמונה גרפית של גופה מרוטשת ​​של חייל, עם מה שנראה כחותמת מים בכתב ערבי. "זה הולך להיות בקרוב מאוד", נכתב בפוסט. "נתראה בפלורידה!"

עוד נכתב: "למה שלא תראה לנו איפה אתה? אתה מפחד שהמוח שלך יתפוצץ? אל תדאג אנחנו נדאג שהבנים שלך יצפו". בחשבון ה-X פורסמו פוסטים רבים עם השמצות אנטישמיות ותוכן אנטי-ישראלי גרפי.

העונש המירבי עבור כל שמונת האישומים הפליליים הוא עד 175 שנות מאסר. "כמחוקק רפובליקני יהודי שלא חושש, נאצים ומחבלים מוסלמים משמיעים מדי יום עשרות, אם לא מאות הצהרות שנאה כלפיי", כתב פיין. "את רובן אני רואה כאות כבוד, אבל זה היה שונה. האיום היה ספציפי, זה היה קרוב, וזה נעשה זמן קצר לאחר ששופט פרסם בחוסר אחריות את כתובת הבית שלי באינטרנט".

"בתוך רגעים מהפנייה למשטרת פלורידה, הייתה לי אבטחה 24-7 בביתי, ואני אסיר תודה על כך לנצח", כתב. פיין אמר שהוא הגיש תלונה נגד השופט סקוט בלאו, לאחר שפרסם את כתובת ביתו של פיין בתיק שקשור להתנהגות בלתי הולמת לכאורה של פיין.

אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל חמאס ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}