י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
במשפחתה זעמו

סערה לאחר מעצר החשודה בחוף הים; המשטרה: "נזרק על בן גביר חופן בוץ קשיח"

הערב יתקיים דיון בעניינה של נועה גולדנברג, שנעצרה אתמול בחשד שזרקה חול על השר בן גביר בחוף הים | קצין במשטרה: "כשאתה מרים חופן בוץ ומאגד אותו לכדי כדור, הוא נשאר קשיח"

סערה לאחר מעצר החשודה בחוף הים; המשטרה: "נזרק על בן גביר חופן בוץ קשיח"
בן גביר עם משפחתו בחוף הים צילום: באדיבות המצלם

המשטרה החליטה להשאיר במעצר את הצעירה שחשודה ב"זריקת חול" על השר איתמר בן גביר בים ביום שישי. במשך שעות לא היה ברור היכן הוחזקה, אולם בהמשך התברר כי היא הועברה לכלא נווה תרצה.

בבית משפט השלום בתל אביב צפוי להתקיים הערב דיון בעניינה של החשודה נועה גולדנברג. בריאיון ל"חדשות 12" סיפרה אמה שרון על הפחדים שבתה חוותה. "היא שבורה, מרוסקת ובוכה. היא אמרה לי - אימא, אני מפחדת שיעשו לי שם משהו".

לצד זאת הביעה דאגה למצבה הבריאותי של בתה, הסובלת מאפילפסיה: "אם חלילה יקרה משהו, אם היא תיפול בצורה לא טובה, זה ממש מצב מסכן חיים". 

סגן-ניצב עדי ברקוביץ', קצין אגף חקירות ומודיעין במרחב ירקון, התייחס בריאיון ל"חדשות 12" למעצר: "השר לביטחון לאומי שהה עם ילדיו הקטנים בחוף בתל אביב. זה הלם בו, זה פגע בו". 

עוד הוסיף: "בהתחלה זה נראה באמת כחופן חול שפוזר לכל עבר, אך כשאתה מרים, ועשיתי את זה בעברי, גם בעת ששיחקתי עם ילדיי בים, כשאתה מרים חופן בוץ ומאגד אותו לכדי כדור, הוא נשאר קשיח וברגע שאתה מעיף אותו הוא פוגע באותו אדם ויכול לגרום לו אף לחבלה. מדובר בדבר שהוא כואב, הוא לא דבר שהוא נעים לאף אחד מאיתנו, ובטח ובטח במקרה הזה".

לטענתו, "מה שאנחנו רואים בסרטון זה החלק האחרון של האירוע, זאת אומרת שלא ניתן ללמוד ממנו ולראות באמת את עוצמת המכה, את עוצמת החבטה של אותו כדור בוץ בגבו של השר לביטחון לאומי. המצב הוא לא נעים. הייתה סכנה. זה יכול היה לפגוע בכל איבר אחר בגופו, כמו שזה פגע לו בגב". 

נזכיר כי במהלך ביקור משפחתי בחוף גאולה בתל אביב, הותקף אתמול (יום שישי) השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. לאחר מכן, החשודה נמלטה לתוך הים אך נעצרה על ידי השוטרים שהוזעקו למקום. במשטרה מייחסים לאישה חשד לתקיפת עובד ציבור.

איתמר בן גביר חול נווה תרצה המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}