י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
סיכום חדשות השבת

ניסיון פיגוע בשומרון; שני מג"דים חוסלו ברצועה

רכב פלסטיני האיץ לעבר ניידת משטרה והתנגש בה סמוך לתחנת הדלק בעלי | דובר צה"ל עידכן כי חוסלו שני מפקדי גדודים בג'יהאד האיסלאמי | נשיא טורקיה ארדואן קורא לעולם המוסלמי להתאחד נגד ישראל | סיכום חדשות השבת

ניסיון פיגוע בשומרון; שני מג"דים חוסלו ברצועה
זירת הפיגוע צילום: דוברות המשטרה

סיכום חדשות השבת: 

● ראש ה-CIA, ויליאם ברנס: "עובדים על הצעה חדשה להפסקת אש בעזה בתקווה שזה יקרה בימים הקרובים, זו שאלה של רצון פוליטי".

● נשיא טורקיה ארדואן קורא לעולם המוסלמי להתאחד נגד ישראל: "ישראל לא תעצור בעזה. אחרי כיבוש רמאללה היא תרצה את אדמות סוריה ולבנון".

● דובר צה"ל עידכן כי חוסלו שני מפקדי גדודים בג'יהאד האיסלאמי. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בהכוונת שב"כ, אמ"ן ופיקוד הדרום, מתחם פיקוד ושליטה שהוסווה בתוך המתחם ההומניטרי בדיר אל-בלח ושימש מחבלים מארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי.

● המשטרה החליטה להשאיר הלילה במעצר את הצעירה שחשודה ב"זריקת חול" על השר בן גביר. במשך שעות לא היה ברור היכן הוחזקה, אולם בהמשך התברר כי היא הועברה לכלא נווה תרצה.

● עשרות רקטות נורו במטחים לצפון לאחר גל תקיפות לילי של צה"ל בלבנון. כ-30 רקטות נורו במטח לאזור מירון, שחצו משטח לבנון והתפוצצו בשטחים פתוחים. אמש מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יותר מ-15 משגרים ותשתיות צבאיות של חיזבאללה

● דיווח ב-CNN: ג'ו ביידן הכפיל את התמקדותו במדיניות חוץ, ובפרט בסכסוך בעזה, לאחר החלטתו לפרוש מהמירוץ לנשיאות.

● ניסיון פיגוע בבנימין: רכב פלסטיני האיץ לעבר ניידת משטרה והתנגש בה סמוך לתחנת הדלק בעלי. אין נפגעים באירוע.

● שר החוץ של לבנון עבדאללה בו חביב: "ישראל העבירה לנו מסר באמצעות מתווכים שהיא לא מעוניינת בהפסקת אש בלבנון, גם אחרי הפסקת אש בעזה".

● מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן, שב"כ ופיקוד הדרום, מחבלים שפעלו במתחם פיקוד ושליטה של חמאס, שהוקם במבנה ששימש בעבר כבית ספר "עמר אבן אלעאס" בצפון רצועת עזה.

סיכום חדשות השבת רג'יפ טאיפ ארדואן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}