י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
פגישת שרי החוץ

ישראל לגרמניה: "חמינאי רוצה לחמש את יהודה ושומרון כפי שחימש את עזה"

שר החוץ ישראל כ"ץ לשרת החוץ של גרמניה ברבוק: "חמינאי רוצה לחמש את יהודה ושומרון כפי שחימש את עזה. נגיב בעוצמה על ההוצאה להורג של חטופינו על ידי חמאס; אין עוד גורם בעולם שרוצה את העסקה לשחרור החטופים יותר מישראל - וכפי שארה"ב הבהירה חמאס הוא המכשול לעסקה"

ישראל לגרמניה: "חמינאי רוצה לחמש את יהודה ושומרון כפי שחימש את עזה"
גרמניה צילום: pixabay

שר החוץ, ישראל כ"ץ, נפגש הבוקר (שישי) עם שרת החוץ של גרמניה, אנאלנה ברבוק. שר החוץ התייחס לאיום האיראני: "נפגשתי הבוקר עם שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. הצגתי לה את הכוונות המוצהרות של חמינאי לחמש את יהודה ושומרון כפי שחומשה עזה. הודיתי לה על פעילות כוחות הביטחון לסיכול ניסיון הפיגוע במינכן. הבהרתי שאנחנו מתמודדים עם טרור כזה מדי יום".

כ"ץ המשיך: "מקור הטרור הוא באיראן והוא מאיים לא רק על ישראל אלא גם על אירופה והעולם כולו. ישראל לא תוותר על ביטחונה. אין עוד גורם בעולם שרוצה את העסקה לשחרור החטופים והפסקת אש יותר מישראל, וכפי שארה"ב הבהירה - חמאס הוא המכשול לעסקה. ישראל תגיב בעוצמה על ההוצאה להורג הנפשעת של ששת החטופים ע"י החמאס.
 

אתמול נפגש שר החוץ ישראל כ"ץ עם שרת החוץ של רומניה לומיניטה אודובסקו. "הודיתי לה על התמיכה המתמשכת לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר שביצע ארגון הטרור חמאס, ובמאמצינו לשחרר את כל החטופים" אמר השר, "אמרתי לה שהמלחמה שלנו היא המלחמה של כל העולם המערבי נגד ציר הרשע האיראני והפרוקסיז שלו. בסוף החודש אבקר ברומניה כדי להמשיך ולחזק את מערכת היחסים החזקה בינינו".

רומניה גרמניה שר החוץ איראן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}