י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
התמיכה מתרחבת

רבני משפחת בן שמעון: הגר"ד יוסף הוא הראוי לכהן כרב ראשי

לאחר שקיבל את תמיכתם של גדולי התורה הליטאים לצד האדמו"רים חברי מועצות גדולי וחכמי התורה כלל רבני תימן ועוד, רבני משפחת בן שמעון בתמיכה נחרצת בגאון רבי דוד יוסף לכהן כרב הראשי וכראשון לציון

רבני משפחת בן שמעון: הגר"ד יוסף הוא הראוי לכהן כרב ראשי
באדיבות המצלם צילום: רבני משפ' בן שמעון עם הגר"ד יוסף

גדולי הרבנים ממשפחת בן שמעון המעטירה הביעו השבוע את תמיכתם במועמדותו של הגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה לתפקיד הרב הראשי לישראל והראשון לציון.

האחים הרבנים הגר"ש בן שמעון חבר מועצת חכמי התורה, הגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון והגאון רבי מסעוד בן שמעון רבה של בני ברק. 

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלמה בן שמעון חיזק את הגר"ד יוסף בהתמודדותו, וצרפת חתימתו למכתב התמיכה עליו חתמו רבים מגדולי ישראל מכל העדות והחוגים.

הגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון ציין את העובדה שהגאון הרב דוד יוסף לן בעומקה של הלכה והעמיד תלמידים הרבה, דבר אשר יסייע לו בתפקידו כרב ראשי. 

הגאון רבי מסעוד בן שמעון רבה של בני ברק חיזק את ידיו של הרב דוד יוסף וברכו שיזכה לקדש שם שמים בתפקידו.

תמיכת רבני משפחת בן שמעון, מצטרפת לתמיכת גדולי הרבנים והאדמו"רים מכלל העדות והחוגים. רק בשבוע האחרון ביקר הגר"ד יוסף במעונם של גדולי התורה הליטאים מנהיגי 'דגל התורה': ראשי הישיבה הגרמ"צ ברגמן, הגרב"ד פוברסקי ומנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש שנתנו את תמיכתם לגר"ד יוסף.

הרב דוד יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}