י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
אמירה פסקנית

טראמפ: אם האריס תיבחר - ישראל לא תהיה קיימת יותר: "אתם לעולם לא תשרדו"

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ אמר כי "ישראל לא תתקיים יותר" אם קמלה האריס תיבחר לנשיאה. טראמפ טען: "רק נשיא וסגנית רקובים מוסרית ינסו להאשים את ישראל במעשי טרור נתעבים"

טראמפ: אם האריס תיבחר - ישראל לא תהיה קיימת יותר: "אתם לעולם לא תשרדו"
טראמפ באירוע בחירות צילום: צילום מסך

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ אמר בנאום שנשא בפני חברי גוף יהודי - אמריקני כי "ישראל לא תתקיים יותר אם קמלה האריס תיבחר לנשיאה". 

טראמפ טען: "אם הם ינצחו - ישראל הלכה. אם הם ינצחו - אפשר לשכוח מישראל, זה מה שיקרה. רק נשיא וסגנית נשיא רקובים מבחינה מוסרית ינסו להאשים את ישראל במעשי טרור נתעבים. האריס היא מועמדת של הכוחות שרוצים להרוס את הציוויליזציה המערבית ואת ישראל. אם היא תיבחר, ארגוני טרור יתקפו את ישראל. אתם לעולם לא תשרדו אם הם ייבחרו". 

טראמפ הבטיח לשומעים כי "אעבוד איתכם כדי לשמור על אמריקה בטוחה, וכדי לוודא שישראל תהיה איתנו במשך 1,000 שנים. אנחנו לא הולכים לוותר על זה". 

"אנחנו הולכים להפוך את אמריקה לאדירה שוב, ולעזור לישראל להפוך שוב לאדירה. מה שעובר עליכם הוא נורא, עם כל המוות וההרס של הציוויליזציה. אתם חייבים לנצח במלחמה, אבל אתם צריכים שותף, ולעולם לא תוכלו לקבל את השותף הזה אם המרקסיסטים הרדיקליים האלה ינצחו בבחירות. אלוקים יברך את ישראל ואלוקים יברך את אמריקה", אמר.

דונלד טראמפ מלחמת חרבות ברזל קמלה האריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}