י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שני חשודים נעצרו

סכנה בספארי בר"ג - מבקר רץ בין האריות בסוואנה האפריקאית: "זלזול מוחלט בחיי אדם"

אירוע חמור התרחש הבוקר בספארי ברמת גן כאשר מבקר התעלם מההנחיות ויצא מרכבו בשטח הסוואנה האפריקאית. הסרטון שתיעד את האירוע הפך ויראלי והספארי גינה בחריפות את ההתנהגות המסכנת. המשטרה פתחה בחקירה נגד שני חשודים והספארי הודיע על הגשת תלונה משטרתית

סכנה בספארי בר"ג - מבקר רץ בין האריות בסוואנה האפריקאית: "זלזול מוחלט בחיי אדם"
הצעיר רץ סמוך לרכב צילום: צילום מסך לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אירוע חמור ומסוכן התרחש הבוקר (חמישי) בספארי ברמת גן, כאשר מבקר התעלם מכללי הבטיחות ובחר להסתכן בחייו ובחיי בעלי החיים. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה צעיר שיצא מרכבו בשטח הסוואנה האפריקאית, ורץ סמוך לרכב בו נהג חברו.

הסרטון שפורסם ברשתות החברתיות צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
השימוש בסרטון לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים | אם אתם בעלי הזכויות של התיעוד ומעוניינים בקרדיט, צרו עמנו קשר ב[email protected]

הספארי גינה בחריפות את ההתנהגות המסוכנת של שני הצעירים. "מדובר במקרה חריג וחמור, וכל ניסיון להציגו כ'בדיחה' ראוי לגנאי", נמסר מהספארי. "כידוע, חל איסור מוחלט לצאת מהרכבים בשטח הסוואנה האפריקאית, השטח הפתוח בו מסתובבים בעלי חיים בחופשיות, ביניהם קרנפים היפופוטמים זברות ראמים ועוד חיות בר גדולות. כל מי שעושה כן, מסכן במודע את עצמו, את סביבתו, את קהל המבקרים ואת בעלי החיים שבמקום. זהו זלזול מוחלט בחיי אדם."

בעקבות פרסום הסרטון, חוקרי משטרת רמת גן - בני ברק איתרו וחקרו שני חשודים במעשה. נהג הרכב והולך הרגל, בני 18, נחקרו באזהרה בגין התנהגות פרועה במקום ציבורי ושוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

הספארי הודיע כי יגיש תלונה במשטרה נגד שני הצעירים, וכי ינקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת למנוע הישנות של אירועים מסוג זה. 

גן החיות הספארי רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}