ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
עמית סגל מגיב

ביהמ"ש המחוזי דחה את בקשת מנדלבליט לצו מניעה ותהה: "למה פנית אלינו אחרי שסורבת אתמול בשלום?"

הפרשן הבכיר עמית סגל תקף את הניסיון למנוע את המשך חשיפת שיחותיו של היועמ"ש לשעבר: "קודם הכשירו פריצה עבריינית, אחרי זה אסרו לפרסם ועכשיו מנדלבליט משתמש בפרטיות של נוה שוויתר עליה - כדי להגן על עצמו"

ביהמ"ש המחוזי דחה את בקשת מנדלבליט לצו מניעה ותהה: "למה פנית אלינו אחרי שסורבת אתמול בשלום?"
עמית סגל צילום: Chaim Goldberg/Flash90

העיתונאי עמית סגל, שחשף אמש (רביעי) את ההקלטות המביכות של היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט וראש לשכת עורכי הדין אפי נוה, התייחס הערב לבקשתו של היועמ"ש לשעבר מבית המשפט - בקשה שנדחתה - למנוע פרסום כל הקלטה נוספת מהטלפון של נוה, שאחת מהן צפויה להתפרסם עוד הערב. 

יצויין כי בקשתו של מנדלבליט נדחתה לא לפני ששופט המחוזי מתח ביקורת חריפה עליו ותהה: "למה פנית אלינו אחרי שסורבת אתמול בשלום?"

נזכיר כי מנדבליט טוען כי חל צו איסור פרסום על כל תוכן שהופק מהנייד של נוה, צו שכבר הוטל בעבר על ידי בית המשפט במסגרת פרשה בה נחשד נוה ולא הובילה לבסוף לכתב אישום.

"הייתה פריצה עבריינית לטלפון של אפי נוה שהוכשרה על ידי הפרקליטות", אמר הפרשן הבכיר עמית סגל בהתייחסו לפני זמן קצר לבקשת מנדלבליט לאסור את פרסום ההקלטות, "אחר כך כשכל התמלילים דלפו לרשת, כולל כאלה מאוד אישיים, הטילו צו איסור פרסום כדי להגן על נוה.

סגל המשיך: "עכשיו בא נוה ואומר שהוא מוותר על הפרטיות, אבל מנדלבליט מנסה להשתמש בפרטיות של נווה כדי להגן על עצמו מההקלטות המביכות. אני לא יודע מה בית המשפט יחליט, אני יודע מה אני הייתי מחליט", סיכם הפרשן. 

ומה צפוי להתפרסם הערב, לאחר שהשופט דחה את בקשת מנדלבליט? סגל חשף מעט: "לא רק מנדלבליט ונוה אלא גם שיחות של מנדלבליט ושקד שעוסקות בשאלה את מי רצה נתניהו ואיך קרה שאחד מאויביו של מנדלבליט מצא את עצמו נעצר בהוראת מנדלבליט אחרי שנתיים".

עמית סגל אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}