י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הריקבון נחשף

דרמה: מנדלבליט דורש מבית המשפט למנוע את פרסום הקלטות

דרמה משפטית-תקשורתית: היועמ"ש לשעבר מנדלבליט הגישה לבית המשפט בקשה דחופה לאסור את פרסום שיחותיו עם ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה. ברקע: עוד הערב אמורות להתפרסם הקלטות נוספות מהשיחות המביכות

דרמה: מנדלבליט דורש מבית המשפט למנוע את פרסום הקלטות
אביחי מנדלבליט צילום: הדס פרוש, פלאש 90

דרמת הקלטות מנדלבליט: היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, פרופ' אביחי מנדלבליט הגיש לפני זמן קצר בקשה בהולה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בה הוא מבקש צו איסור פרסום קבוע וגורף על כל מידע שעולה מתוך השיחות שלו עם ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, שמקורן בטלפון של נוה. כך פרסם כתב כאן חדשות אבישי גרינצייג. 

טענתו העיקרית של היועמ"ש לשעבר היא כי החומרים הנמצאים בנייד של נוה אסורים בפרסום בצו שנתן בית המשפט בעבר סביב פרשיה בה נחשד נוה. לטענת מנדלבליט, סגל וחברת החדשות הפרו את צו איסור הפרסום כשפרסמו את החומרים. 

מנדלבליט ציין בבקשתו שניסה לפנות לבית המשפט כדי להוציא צו מניעה עוד לפני הפרסום אמש, אבל סגל נתן לו זמן תגובה של 4 שעות בלבד לפני הפרסום, ולכן הוא לא הספיק להגיש את בקשתו עוד לפני הפרסום. ‏הבקשה מוגשת כעת כדי למנוע פרסום של חומרים נוספים שקשורים במנדלבליט מתוך הטלפונים של נוה.

עמית סגלהבקשה של מנדלבליט מבית המשפטצילום: עמית סגל

במקביל, העיתונאי עמית סגל עדכן כי בכוונתו לפרסם עוד הערב הקלטות נוספות משיחותיהם של נוה ומנדלבליט, שהביכו במיוחד את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר. "יהיה מעניין", הבטיח סגל. 

כזכור, אמש חשף עמית סגל חשף בחדשות 12 הקלטות משיחות אישיות בין היועץ המשפטי לממשלה לשעבר פרופ' אביחי מנדלבליט, וראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, בהן נחשף שיתוף הפעולה של השניים לסלול את דרכו של מנדלבליט למשרד היועמ"ש.

בהקלטות מתוארת מערכת יחסים צמודה של שני הבכירים לשעבר, בהקלטות מתרברב אפי נוה בפני מנדלבליט כיצד נציג לשכת עורכי הדין בוועדת האיתור לתפקיד פועל לטובתו ודואג לכאורה להסתיר את מערכת היחסים בין השניים.

אביחי מנדלבליט אפי נוה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}