י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
המסלול המדויק

GPS נדל"ן: מודל חדש מבטיח – כך תגיעו לדירה שלכם בדרך הנכונה והבטוחה ביותר

בחירת יעד, תכנון מסלול ושירותי דרך – אלו רק חלק מהשלבים שכולנו עוברים בדרך ליעד הנכסף ביותר: דירה! עם נבחרת המומחים של נשר נדל"ן הדרך הזאת תהיה בטוחה יותר ונוחה יותר, בזכות המעטפת, המקצועיות והשירות האישי • נשמע יומרני? לא אחרי שתקראו את הכתבה

GPS נדל"ן: מודל חדש מבטיח – כך תגיעו לדירה שלכם בדרך הנכונה והבטוחה ביותר
GPS צילום: שאטרסטוק

עולם הנדל"ן 2024 הפך עבור רבים לסבוך, מבלבל ובלתי נגיש: רבים לא יודעים כיצד לקרוא את מפת הנדל"ן העכשווית ורכישת דירה להשקעה הפכה לחלום שלעתים נראה רחוק מהשגה עבור משפחות רבות. הדברים נכונים שבעתיים במגזר החרדי, בו השאיפה לרכוש דירה מגיעה בשלב מוקדם יחסית, מתוך חשיבה לטווח ארוך על עתיד הילדים. אולם קבוצת נשר נדל"ן המנוסה והוותיקה, מציגה מודל חדשני שמשנה את המגמה: GPS נדל"ן.

מה שמייחד את הגישה הזו הוא השירות המקיף והאישי של נבחרת מומחי הנדל"ן שמלווה כל משפחה בדרך אל היעד. "המודל שלנו נולד מתוך הבנה עמוקה של האתגרים העומדים בפני רוכשי דירות בישראל", מסביר נתן שוורץ, מנכ"ל הקבוצה. "יצרנו מערכת שתלווה משפחות לאורך כל הדרך אל עבר הדירה המיוחלת, כולל כל השאלות והצמתים הבלתי צפויים, כגון האתגרים הכלכליים ואיתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה. כשאתה מגיע לשוק הזה ללא ליווי והדרכה מקצועיים אתה עלול מהר מאוד להיתקל במחסומים טכניים ומנטליים. אצלנו, עם נבחרת מקצועית ומנוסה, המהלך כולו מתוכנן כראוי, כולל ליווי אישי של אנשי מקצוע בלי מוניטין בתחום הנדל"ן, כך שהלקוח יודע שהוא על המסלול הנכון והבטוח ביותר אל הדירה שלו". 

גם אתם יכולים לקנות דירה בדרך בטוחה! השאירו פרטים ונצא לדרך>>>

מבחירת היעד ועד הגעה ליעד

GPS נדל"ן פועל בארבעה שלבים עיקריים: בחירת יעד, תכנון מסלול, יציאה לדרך והגעה ליעד. 
בשלב הראשון, צוות מומחים מנתח את המצב הפיננסי של המשפחה, בונה אפיון מדויק של הצרכים, מגדיר יעד ריאלי להשגה ולאחר תכנון מעמיק הם בונים תוכנית מותאמת אישית ומגדירים את היעד.
בשלב השני, צוות מומחי הנדל"ן סורקים מגוון פרויקטים במחירי הזדמנות, ומאתרים את הפרויקט הרווחי והמתאים ביותר עבור המשפחה. לאחר מכן מתקיימת פגישה מיוחדת באתר הפרויקט ושם מקבלים את מלוא המידע הנדרש על העסקה. 

בשלב השלישי, היציאה לדרך, נכנסים לתמונה אנשי המקצועי, עם ליווי צמוד של היועצים הפיננסיים בתהליך המימון והרכישה, כמו גם ליווי וייעוץ משפטי במקרה הצורך, כדי לוודא שהתהליך מתנהל כראוי מבחינה משפטית. לדברי נתן שוורץ מנכ"ל נשר נדל"ן, אולי באופן בלתי צפוי, זהו השלב המורכב ביותר בתהליך שבו רבים מאבדים את הדרך ואת הביטחון. "אנחנו כאן במטרה לספק ביטחון מקסימלי ללקוח בדרך לעסקה" מדגיש נתן, "מבחינת המימון הצוות שלנו מסייע במציאת פתרונות מימון מותאמים אישית, כדי להבטיח שיהיה להם מימון מספיק וחשוב מכך – שיהיה להם את הדרך לשלם על כך בצורה נוחה בלי לחרוג ממסגרת ההוצאות החודשיות".

אחד החידושים המשמעותיים במודל החדשני הוא השלב הרביעי - ההגעה ליעד: נבחרת המומחים מלווה את הלקוח עד להשלמת רכישת הנכס  אך לא עוצרים ברגע שהמפתח נמסר. לקבוצת נשר נדל"ן  מחלקה נפרדת העוסקת בתיווך דירות יד 2 עם רזומה ומוניטין עשיר בתחום, שמסייעת אחרי רכישת הדירה  גם במכירה שלו, ומאתרת רוכשים פוטנציאליים בכדי לאפשר לו להתקדם מיד להשקעה הבאה, ככה מגדילים את ההון עצמי כל הזמן!

בנוסף, לקבוצת מחלקות ייעודיות של אדריכלות ועיצוב פנים, הערכת שווי נכס ומחלקת התחדשות עירונית, כך שהלקוח מקבל מעטפת 360 לכל אורך הדרך בתחום הנדל"ן. 

דרך בטוחה

הצלחת המודל כבר ניכרת בשטח. משפחות שחשבו שייאלצו להמתין שנים רבות לפני רכישת דירה משלהן, זכו ל"קפיצת הדרך" בזכות הליווי המקצועי והשירות האישי של נשר נדל"ן שפתחו בפניהן אפשרויות שלא חשבו עליהן קודם, ותוך זמן קצר יחסית הצליחו להגשים את החלום.
נתן שוורץ מסכם: "המטרה שלנו היא להפוך את תהליך רכישת הדירה ממסע מפרך ומתיש לחוויה רגועה ונוחה שמגיעים אליה עם מלוא הביטחון הנדרש. אנחנו מאמינים שכל משפחה יכולה לרכוש דירה בדרך שלה, וGPS- נדל"ן הוא הכלי שיעזור לה להגיע ליעד הזה בשלום".

גם אתם יכולים לקנות דירה בדרך בטוחה! השאירו פרטים ונצא לדרך>>>

נשר נדל"ן GPS נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}