י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בלי בושה

סיים לקבל טיפול רפואי וגנב רכב מחניון בית החולים

לאחר שסיים טיפול רפואי, גנב רכב מחניון בית החולים ונעצר: שוטרי מחוז ירושלים סיכלו לאחרונה את גניבתו של רכב מחניון בית החולים בירושלים, וחקירתו של הנאשם שכלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו הסתיימה בימים אלו. היום הגישה יחידת התביעות המשטרתית בירושלים כתב אישום נגדו

סיים לקבל טיפול רפואי וגנב רכב מחניון בית החולים
מעצר החשוד צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 27.8 בשעות הבוקר באזור צפון העיר ירושלים, התקבל דיווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים מחברת "איתוראן", על רכב שנגנב מאזור שכונת הגבעה הצרפתית. שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג"ב במחוז ירושלים החלו בפעולות נמרצות לאיתור הרכב. 

כשהבחין הנאשם שנהג ברכב הגנוב בחסימת הדרך שביצעו השוטרים, החל בנסיעה פרועה לכיוון מעלה אדומים, עד שבשלב מסוים, עצר ונטש את הרכב שנגנב. לאחר מכן, החל הנאשם בבריחה רגלית לכיוון שטח מיוער וכל זאת בזמן שהשוטרים דולקים בעקבותיו. במהלך מנוסתו, ניסה לקפוץ לוואדי במטרה לחמוק מהשוטרים אך שם נפל, נחבל קלות ומיד נעצר על ידי כוחות המשטרה ומג"ב. 

הנאשם הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שלם במרחב קדם ומעצרו הוארך. בימים אלו הושלמו פעולות החקירה בעניינו וגובשה תשתית ראייתית. היום (חמישי) הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של פריצה לרכב, גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח, ועוד.

לצד כתב אישום זה, ביקשה התביעה המשטרתית מבימ"ש להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

גניבת רכב משטרת ישראל ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}