י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
צפו בתיעוד

מסר לישראל? רמטכ"ל צבא מצרים קיים ביקור פתע בגבול עם עזה

רמטכ"ל צבא מצרים הגנרל אחמד ח'ליפה, קיים היום ביקור פתע בגבול המצרי עם עזה - לאחר נאום ראש הממשלה נתניהו בו התייחס לחשיבות ההחזקה בציר פילדלפי

מסר לישראל? רמטכ"ל צבא מצרים קיים ביקור פתע בגבול עם עזה
הגנרל אחמד ח'ליפה, בביקור פתע בגבול המצרי צילום: צבא מצרים

ברקע המתיחות בין ישראל למצרים סביב סוגיית ציר פילדלפי, הצבא המצרי עידכן כי רמטכ"ל צבא מצרים, הגנרל אחמד ח'ליפה, קיים היום ביקור פתע בגבול המצרי עם עזה שבמהלכו עמד על המצב הביטחוני וסידורי האבטחה בגבול, כך דיווח רועי קייס ב"כאן 11". 

במקביל, גורם מצרי בכיר ממשיך לתדרך את התקשורת המקומית נגד ראש הממשלה נתניהו: "דבריו חסרי בסיס והוא מנסה באמצעותם להטיל על מדינות אחרות את האחריות לכישלונו בהגשמת מטרותיו בעזה, בה מתרחשת השמדה המונית".

הגנרל אחמד ח'ליפה, בביקור פתע בגבול המצרי צילום: צבא מצרים

הגורם המצרי הוסיף: "החודשים האחרונים הוכיחו שנתניהו אינו מעוניין בהחזרת החטופים הישראלים בחיים כל עוד הדבר מנוגד לטובתו האישית". 

גורם מצרי נוסף תקף את ראש הממשלה נתניהו לאחר הצהרתו בעניין ציר פילדלפי: "הממשלה הישראלית איבדה את האמון לחלוטין בתוך ישראל ומחוצה לה ועדיין היא מפיצה שקרים כדי לחפות על כישלונה". 

עוד המשיך: "נתניהו מכין את הקרקע באמצעות הטענות להברחות נשק ממצרים להכרזה על כישלונו הביטחוני והמדיני, אי מציאת בני הערובה ואי ההצלחה בהשגת ניצחון בעזה או בגדה. כל הגורמים חשים מורת רוח מכך שנתניהו ממשיך להכשיל את ההגעה לעסקה".

מצרים אחמד ח'ליפה מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}