י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שימו לב

שינוי דרמטי באפליקציית העברת הכספים bit: כל הפרטים

השינוי המרכזי ייכנס לתוקף בנובמבר ויאפשר לצבור יתרות כספיות בתוך האפליקציה – פיצ'ר שלא היה קיים עד כה | בנוסף האפליקציה עברה מתיחת פנים עיצובית, הבאה לידי ביטוי בשימוש בצבעים רכים ושילוב אנימציות ואייקונים בולטים

שינוי דרמטי באפליקציית העברת הכספים bit: כל הפרטים
ביט צילום: בנק הפועלים

בנק הפועלים הודיע הבוקר (חמישי) על עדכון באפליקציית התשלומים ביט. השינוי המרכזי ייכנס לתוקף בנובמבר ויאפשר לצבור יתרות כספיות בתוך האפליקציה – פיצ'ר שלא היה קיים עד כה. עם זאת, הבנק לא התייחס האם היתרות ישאו ריבית, בדומה למתחרה פייבוקס, שמציעה כיום ריבית של 3% על היתרות.

כאמור, במהלך חודש נובמבר יושק השירות החדש, במסגרתו במקום שהכספים יועברו ישירות לחשבון הבנק, המשתמשים יוכלו לצבור את יתרת הכספים באפליקציה ולעשות בה שימוש. ניתן יהיה להעביר כסף מהיתרה וכן למשוך אותה לחשבון הבנק בכל עת בלחיצת כפתור.

התשתית הטכנולוגית החדשה מאפשרת מגוון יכולות חדשות לניהול הכספים באפליקציה, שנועדו לסייע ללקוחות. יכולות אלו כוללות חיפוש מתקדם בפעילות האישית, פיד פעולות חדש המאפשר ניהול ומעקב נוח אחר הוצאות, לצד אזור ייעודי לקבוצות לאיסוף כספים, קיצור דרך לאנשי קשר נפוצים ויצירת קוד QR אישי לצורך קבלת כסף. בנוסף, האפליקציה עברה מתיחת פנים עיצובית, הבאה לידי ביטוי בשימוש בצבעים רכים ושילוב אנימציות ואייקונים בולטים.

בבנק הפועלים אומרים כי התשתית החדשה תהפוך את bit לא רק לאפליקציית תשלומים יעילה ונוחה יותר, אלא גם לכלי פיננסי אישי ושימושי יותר, שיאפשר למשתמשים לנהל יתרה, והכל בממשק משודרג פשוט ויעיל.  

הגרסה החדשה של bit תהיה זמינה להורדה לציבור הרחב במהלך חודש נובמבר באמצעות חנויות האפליקציות. 

ביט בנק הפועלים פייבוקס העברת כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}