י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מהדורה ראשונה לאלול

לייבל'ה: הצלם ואיש הסטטוסים שרכש חנות אלכוהול

והשבוע בלייבל'ה: הכל על חתונת בתו של מוטי בבצ'יק שהסעירה את המדינה, שלל דיווחים מכל המקומות בארץ ובעולם וגם: הרכישה של הצלם החרדי שפנה גם לתחום האלכוהול

לייבל'ה: הצלם ואיש הסטטוסים שרכש חנות אלכוהול
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

לייבל'ה התחיל את זמן אלול בתקופת הסתגלות, לייבל'ה אמר לעצמו אם הייתי ראש כולל הייתי עושה תקופת הסתגלות לאברכים כמו בגנים ובמעונות: ביום הראשון רק שעה, ביום השני שעתיים, וביום השלישי אין אחר הצהריים כלל. לייבל'ה טוען שוב ושוב שחובה לעשות את זה בכוללים. 

אם יש קשר (או אין) לשמועות שהסתובבו בחודש האחרון על עיריית בני ברק, לייבל'ה שוב קיבל דיווחים שבעיתונות הכללית התפרסמה השבוע מודעה כי "דרוש מנהל אגף פיקוח על הבנייה בעיריית בני ברק". ניתן להגיש מועמדות עד יום שני כ' אלול בשעה 23:59. לייבל'ה ממתין לראות מי יהיה המנהל. 

באדיבות המצלםדרוש מנהל אגףצילום: באדיבות המצלם

מפה לשם אין ספק כי האירוע של השנה האחרונה במגזר היה שייך למוטי בבצ'יק, האיש החזק בממשלה כך נראה. רחוב בית הדפוס בגבעת שאול נסגר השבוע לתנועת כלי רכב, אלפים נהרו ובראשם צמרת המדינה מהקואליציה והאופוזיציה, משפיעים (ושאינם) כולם באו לאחל מזל טוב לבבצ'יק. גלריה נרחבת תוכלו לראות בקישור כשתלחצו כאן

בערב שבת האופרוף הגיע בבצ'יק, יחד עם החתן, להתברך אצל הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר, מגדולי מנהיגי ברסלב - שבירכו בחמימות. 

באדיבות המצלםרבי יעקב מאיר מברך את החתןצילום: באדיבות המצלם

בכניסה לאולם פגש את ח"כ יעקב אשר, יו"ר ועדת הפנים, שהיה בדרכו לסבב שמחות באותו ערב. לייבל'ה אפילו הביא לאשר מצית להדלקת הסיגריה מיד אחרי שתפס חיבוק ושיחה עם שר המודיעין אלי כהן בכיר הליכוד. 

באדיבות המצלםאשר ואלי כהןצילום: באדיבות המצלם

גם מנכ"ל הכנסת, צ'יקו אדרי, הגיע לעשות 'לחיים' עם בבצ'יק יחד עם עוזרו הנאמן חיים רבינוביץ שהגיעו הישר מהשיפוצים הנערכים בפגרה, שלייבל'ה כבר מחכה שתסתיים כבר לבוא לאכול ארוחת צהריים של השף חיים כהן בחדר האוכל החדש בכנסת.

שמואל דרייבבצ'יק וצ'יקו אדריצילום: שמואל דריי

לייבל'ה ראה גם את הרב רפאל מנת, רב קונצרן אסם, יחד עם אבי דזדק, האיש מאחורי הקלעים מאחלים מזל טוב למוטי. 

באדיבות המצלםהרב מנת ודזדקצילום: באדיבות המצלם

בין לבין ראה לייבל'ה סוד שיח של שר המורשת עם איש יחסי הציבור פנחס פלינקר האגדי על רקע הבחירות הקרובות לרבנים הראשיים. 

באדיבות המצלםפלינקר והשר אליהוצילום: באדיבות המצלם

בשבע ברכות לבתו של בבצ'יק שנערך בירושלים לנגידי החסידות על ידי הנגיד שלמה ורדיגר מניו יורק, שמע לייבל'ה את עורך הדרך אברום דוב גרינבוים חורז גראמען מיוחד על ארוע החתונה המדוברת ביותר במגזר.

באדיבות המצלםגרינבוים בגראמעןצילום: באדיבות המצלם

בשבע ברכות בבני ברק נחשפה התמונה המנצחת, הפרשן הבכיר ישראל כהן, שאמון על שיתוף פעולה מלא עם כל חצרות המגזר הליטאי והחסידי, נראה בהרמת כוסית עם בבצ'יק. לייבל'ה חושף לראשונה כי ישראל כהן הוא אחד המעורבים בנעשה בין גור לליטאים בכל הנושאים הקשורים והוא זוכה לאמון שלא רבים זוכים.

באדיבות המצלםכהן ובבצ'יק בלחייםצילום: באדיבות המצלם

אי אפשר היה בלי לסיים את השמחה בברכת מזל טוב שאיחל אריה אלתר, איש התקשורת הנסתר של חסידות גור. 

באדיבות המצלםאריה אלתר ובבצ'יקצילום: באדיבות המצלם

עוד לפני חתונת בבצ'יק הגיע לייבל'ה למערכת 'משפחה' בבניין התאגיד שם ראה את העורך אריה ארליך בלימוד בקובץ אגרות של מרן החזון איש יחד עם זקן רבני הוועדה הרוחנית בארץ הקודש, הגאון רבי מנחם כהן. 

באדיבות המצלםארליך בלימוד עם הגר"מ כהןצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה התבשר השבוע על תזוזות בענף האלכוהול עם כניסת שחקן חדש ומנצח לזירה. הצלם המפורסם שכולנו מכירים, איש הססטוסים המיוחד וסוכן המלונות הבכיר שלומי כהן ש"נכנס שותף" בסניף טרמינל 3 אגריפס ירושלים. לייבל'ה כבר נערך לחגים ומבין שאצל שלומי תוכלו לרכוש את כל סוגי האלכוהול היוקרתיים בכל עת וזמן, ובפרט כעת לפני החגים. לייבל'ה מאחל הצלחה גדולה. 

באדיבות המצלםטרמינל 3 עם שלומי כהןצילום: באדיבות המצלם

את איש השקפה ופה מפיק מרגליות, הרב מרדכי נויגרשל, ראה לייבל'ה השבוע בראש חודש אלול בודק את האוויר בצמגי הרכב, בדרך לעוד זיכוי הרבים.

באדיבות המצלםהרב נויגרשל מתקן את הפנצ'רצילום: באדיבות המצלם

את השר ארבל ראה לייבל'ה בקניות לשבת במעדניית 'מוקיר שבת' ברחוב טרומפלדור בפתח תקווה תוך מענה לפניות ציבור.

באדיבות המצלםהשר ארבל בקניותצילום: באדיבות המצלם

את הרב אליהו גולדמן מבכירי עיריית בני ברק והרל"ש של סגן ומ"מ ראש העיר מנחם שפירא, ראה לייבל'ה בשיחה ארוכה עם גדול הזמר החסידי ליפא שמלצר, שהגיע לסבב הופעות בארץ.

באדיבות המצלםגולדמן וליפאצילום: באדיבות המצלם

בשמחת אירוסי בנו יענקי תפס לייבל'ה את המשפיע הברסלבאי רבי נתן דוד קיוואק מתבונן במגילה מיוחדת יחד עם המשפיע רבי יהודה דייטש.

באדיבות המצלםהמשפיעים הרב קיוואק והרב דייטש באירוסיןצילום: באדיבות המצלם

את חברי לשכת שר הרווחה יעקב מרגי ראה לייבל'ה השבוע מרימים לחיים בבר מצווה לבנו של יועץ השר - אפרים אוחיון. בתמונה: השר מרגי, המשנה למנכ"ל משרד הרווחה משה לבון, יועץ התקשורת יוני אוחנה, היועץ הפוליטי שלומי גזית, יועץ קשרי ממשל - כנסת אמיתי ארביב, יועץ השר פיני כהן, חתן הבר מצווה ואביו. לייבל'ה שולח מזל טוב ובפרט לסבא הגדול הגר"ע אוחיון רבה של אופקים. 

באדיבות המצלםבשמחה אצל אוחיוןצילום: באדיבות המצלם

בחתונה המצומצמת (והלא פוליטית) של הזמר אליאב, בן השר מיכאל מיקי זוהר, נצפה ידיד המשפחה, חבר מועצת יד ושם ויו"ר מאזני צדק, עו"ד וטו"ר ישראל ענדען, עם אבי החתן המאושר שזכה שרק 3000 איש יגיעו מבלי פוליטיקאים עקב המצב. 

באדיבות המצלםענדען ומיקי זוהרצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה שמע על הסרט שדרשו מכינים לקראת היארצייט של ה'חפץ חיים' והצליח להשתחל לסט הצילומים שנערך בביתו של דובר דרשו, מוטי גולדמן. על הסט הוא פגש את הכישרונות הגדולים ביותר בענף, מרדכי צין ואברימי לונגר שהיו בתפקיד הראשי יחד עם להקת ילדים, כשעליהם מנצחים הבמאי, שרולי ברונכר, הצלם נתי אלבר תחת הפקתו של ישראל יוטקובסקי. לייבל'ה במתח.

הצילומים לקליפ צילום: באדיבות המצלם

כזה לייבל'ה לא ראה. לראשונה בחגיגת ה'בת נאכט' לרגל הולדת הבת למפיק ארי פריד שנערכה בליל שישי האחרון פינק אבי הבת גם בסיגריות, בנוסף לכל הפינוקים.

ארי פריד מחלק סיגריות בבת נאכט צילום: באדיבות המצלם

בסיום בין הזמנים תפס לייבל'ה את נשיא איחוד הצלה, אלי ביר, והסמנכ"ל, לייזר היימן, בפארק 'מיני ישראל' משתעשעים בטריוויה בשבוע כיף לאלפי משפחות המתנדבים.

באדיבות המצלםביר והיימן במשחקצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה הגיע השבוע לארה"ב שם ראה את הגר"י חברוני, ראש ישיבת חברון, מסיים את ביקורו בארה"ב כשהוא נוהג ברכב. הרב חברוני טס חזרה לארץ בכדי לשלוח את הגר"ד כהן לחזק את ארה"ב. 

באדיבות המצלםהגר"י חברוני בניו יורקצילום: באדיבות המצלם

בהמשך הגיע לייבל'ה לחתונה לבן הרב מנדי שוימר, מגדולי אנשי החסד ומכניסי האורחים בויליאמסבורג וחתן הנגיד ר' משה שמואל זופניק. 

בחתונה ראה לייבל'ה את הגבאי לבית סאטמר ר' משה פרידמן יחד עם הנגיד ר' יידל מנדל בשיחה נרגשת עם אבי החתן.

באדיבות המצלםהמשב"ק והנגידצילום: באדיבות המצלם

בהמשך ראה לייבל'ה את בנו של האדמו"ר רבי אהרן מסאטמר משוחח בארוכות עם הסבא הנגיד הרב זופניק. 

באדיבות המצלםהבן של המהר"א וזופניקצילום: באדיבות המצלם

את גבאי בית כנסת הגדול בעלזא בירושלים ר' אהרן קלמן פריד ראה לייבל'ה בחתונה לנכד ר' הנגיד שמואל פורגס שנערכה בבורו פארק.

באדיבות המצלםבחתונה של פורגסצילום: באדיבות המצלם

בשטיבל של בעלזא ברחוב ה- 43 ראה לייבל'ה את המנצח ר' רובי בנט מקפל את הטלית לאחר תפילת שחרית כשהוא מעדכן את העסקן הרב ראובן חיים וינברגר כמה הופעות יש לשטיינמץ בניו יורק. 

באדיבות המצלםבנט והרב ויינברגר בשיחהצילום: באדיבות המצלם

ובמיאמי ראה לייבל'ה את הראפר החרדי, ניסים בלאק, משמש כבעל קורא במנין המאוחר שהתאסף במקום. 

באדיבות המצלםהראפר קורא בתורהצילום: באדיבות המצלם

בויליאמסבורג ראה לייבל'ה את הנגיד הצעיר ר' אברומי זופניק מתרפק על ציונו של מייסד 'השיטה' בסאטמר לרגל יום ההילולא. לייבל'ה מציין כי למרות שהאדמו"ר לא הצליח להכנס - אברומי נכנס גם נכנס. 

באדיבות המצלםזופניק בתפילה חרישיתצילום: באדיבות המצלם

בעלייה לציון הרבי מרחמסטריווקא ארה"ב זצ"ל ראה לייבל'ה את הרב מרדכי גוטפרב מחצר הקודש רחמסטריווקא בארץ ומנאמני בית הרבי במגבית לטובת המוסדות.

באדיבות המצלםהרב גוטפרב בציוןצילום: באדיבות המצלם

במהלך סיור מקצועי שערך בערי הדרום, נצפה מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן-זקן, מעתיר בתפילה בציון הבבא סאלי בנתיבות, לרגל ר"ח אלול ותחילת ימי הרחמים והסליחות.

באדיבות המצלםבתפילה בקבר בנתיבותצילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מזוטשקא השתתף השבוע בשמחת שבע ברכות לנכדו של איש החסד הרב אבי קסטנבוים. 

באדיבות המצלםהרבי מזוטשקא בשבע ברכותצילום: באדיבות המצלם

עם הסתלקותו של הרבי מפוריסוב זצ"ל ראה לייבל'ה בארכיון תמונה של הרב מנחם יוסף הכהן קרפמן משב"ק ונאמן ביתו של הרבי זצ"ל כשהוא מקבל יחד עם בנו תפוח מהרבי זצ"ל בט"ו בשבט האחרון. 

באדיבות המצלםהרב קרפמן והרבי זצ"לצילום: באדיבות המצלם

מנכ"ל מוסדות ביאלא לונדון, הנגיד הרשי גרין, עם הנגיד ישראל מאיר שטיינברג הגיעו לארץ ונכנסו לביקור אצל האדמו"ר מביאלא שבירכם בחמימות.

באדיבות המצלםבביקור אצל הרב'הצילום: באדיבות המצלם

המשנה למנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה עוביידי - הממונה על שירותי הקבורה וקבורה בחירום במשרד, ערך סיור במתחמי הקבורה והמנהרות של קהילת ירושלים בהר המנוחות, יחד עם מנכ"ל מועצת בתי העלמין צוריאל קריספל, מנהל אגף קבורה יצחק ישי ואביעד נמדר מהמשרד לשירותי דת.

באדיבות המצלםבסיור בבית העלמיןצילום: באדיבות המצלם

בביקור השבוע של השר מאיר פרוש לפתיחת שנת הלימודים בבית שמש ראה לייבל'ה את ממונה החברה הכלכלית, אברהם פרנקל, חונך עם השר כיתות גני ילדים שבנו החברה.

באדיבות המצלםפרנקל קובע מזוזהצילום: באדיבות המצלם

בשבוע פתיחת שנת הלימודים התקבלו ע"י תלמידי תלמודי התורה של מוסדות "סולם' בבית שמש סגן השר אורי מקלב, ראש העיר שמואל גרינברג, סגן ראש העיר ישראל סילברסטין ומנהל החינוך החרדי בעירייה מנחם ברוכמן, בשירת ברוכים הבאים ועם דגלים.

באדיבות המצלםבקבלת פנים לסגן השרצילום: באדיבות המצלם

עוד מהביקור בסולם; לאחר הסיור בין הכיתות נכנסו סגן השר, ראש העיר וסגנו יחד עם מנהל מחלקת חינוך חרדי לסיכום, ושם שמעו מנהלי רשת 'מוסדות סולם' את ציוני השבח הגבוהים שראש העיר וסגן השר ציינו בעניין המקצועיות שלהם בהשקעה בכל תלמידי המסגרות שלהם בעיר ובארץ.

באדיבות המצלםבהתכנסות בסולםצילום: באדיבות המצלם

את הרב יוסף ניאזוף אחראי חונכים ברשת 'בני יוסף' ראה לייבל'ה בנאום חוצב להבות אש במעמד סיום בין הזמנים של איגוד בני הישיבות באלעד. לייבל'ה יודע לספר כי ר' יוסף סגר הרבה בחורים בישיבות במהלך הקיץ. 

באדיבות המצלםהרב יוסף ניאזוף נואםצילום: באדיבות המצלם

את מקורבו של ראש העיר ירושלים, הנגיד מרחביה בנצי קנריק, ראה לייבל'ה בפגישת פסגה לקראת הבחירות לרבנות עם הרה"ר הגר"ד לאו במעמד קביעת מזוזות למשרד עורכי הדין 'מיוחס כהן'.

באדיבות המצלםהגר"ד לאו ובנציצילום: באדיבות המצלם

לפינת המזל טובים 

ברכת מזל טוב חמה ולבבית ליו"ר הסיעה החסידית בבית שמש מ"מ וסגן ראה"ע שמעון גולדברג לרגל שמחת אירוסי בתו הבכורה בשעטו"מ, עם החתן ישראל ברנשטיין, מבחירי ישיבת טשכנוב. מעמד הלחיים נערך במעונו של רבו האדמו"ר מלעלוב.

באדיבות המצלםבלחיים אצל הרבי מלעלובצילום: באדיבות המצלם

ברכת מזל טוב למוישי רבר, רל"ש יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס, לרגל שמחת הולדת הבן בשעה טובה. הלידה התרחשה בשיבא תל השומר, שם משמשת הרעייה כאחות. 

באדיבות המצלםרבר והיניק החדשצילום: באדיבות המצלם

ברכת מזל טוב ליעקב אורגד, יועצו של השר במשרד החינוך חיים ביטון, לרגל שמחת הולדת הבת.

ברכת מזל טוב לרב המרכז הרפואי הדסה הרב משה קליין, לרגל שמחת הבר מצוה לנכדו.

ברכת מזל טוב לרב ביה"ח אסותא באשדוד הרב יעקב קיהן לרגל שמחת בר המצווה לבנו. לייבל'ה ראה בשמה את הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר בן האדמו"ר מגור.

בבר מצווה אצל הרב קיהןיוסי לויצילום: בבר מצווה אצל הרב קיהן

ברכת מזל טוב להרה"ח הנגיד ר' לייזר איגל לרגל שמחת בר המצווה לבנו שנערכה השבוע.

באדיבות המצלםבשמחה אצל איגלצילום: באדיבות המצלם

ברכת מזל טוב להרב מנחם מאזוז, נכדו חביבו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז, ומרבני בית המדרש "אסוקי שמעתתא" ברמת בית שמש, לרגל שמחת הולדת הבן, בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לשלמה זלמן סיונוב סגן ראש עיריית אור יהודה מש"ס, לרגל בר מצווה לבנו הבכור מאיר.

ברכת מזל טוב ליועץ החרדי אלעזר גורדון לרגל שמחת הולדת בנו בשעה טובה ומוצלחת.

לייבל'ה לייבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}