י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הקהל פרץ בצחוק

פוטין לועג לאמריקנים: "אנחנו בעד האריס בבחירות, כי ביידן המליץ"

לאחר שהבית הלבן טען כי במוסקבה פועלים כדי להשפיע על הבחירות האמריקניות, פוטין השיב בנימה מובדחת: "העדפנו את ביידן כי הוא צפוי יותר, ועכשיו כשהוא ממליץ על האריס - גם אנחנו"

פוטין לועג לאמריקנים: "אנחנו בעד האריס בבחירות, כי ביידן המליץ"
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי המועמד המועדף עליו בבחירות בארה"ב היה הנשיא המכהן ג'ו ביידן, אך מכיוון שהוא פרש מהמירוץ והמליץ ​​על קמלה האריס - גם רוסיה תתמוך בה. פוטין אמר את הדברים בנימה מבודחת והקהל פרץ בצחוק. 

פוטין אמר בנאום שנשא: "לגבי המועמדים המועדפים, זה לא בידינו לקבוע. זו הבחירה של העם האמריקאי. הפייבוריט שלנו, כביכול, היה ביידן. הוא פרש מהמירוץ, אבל הוא המליץ ​​לתמוך בגברת האריס. ואנחנו נעשה זאת, נתמוך בה".

פוטין אמר גם כי טראמפ, כנשיא ארה"ב "הטיל על רוסיה סנקציות רבות כמו כל נשיא שהטיל אי פעם בעבר". 

לצד זאת, פוטין לעג להאריס: "הצחוק שלה כל כך מדבק, מה שאומר שהיא מסתדרת טוב. ואם האריס מצליחה, היא עלולה להימנע מפעולות כאלה (של הטלת סנקציות)."

אתמול ארה"ב האשימה בכירים בתקשורת הממלכתית הרוסית בניסיון להתערב בבחירות לנשיאות שיתקיימו בנובמבר. ארה"ב אף הגבילה משדרים הקשורים בקרמלין בעוד היא האשימה את מוסקבה בקמפיין נרחב להתערבות בבחירות לנשיאות.

משרדי המשפטים והאוצר הכריזו על פעולות מתואמות "להתמודד בצורה אגרסיבית" עם ההתערבות. 

התובע הכללי, מריק גרלנד, האשים את השידור הממלכתי RT בכך ששילם לחברה בטנסי 10 מיליון דולר כדי "ליצור ולהפיץ תוכן לקהל אמריקאי עם הודעות נסתרות של ממשלת רוסיה".

ארה"ב רוסיה ולדימיר פוטין קמלה האריס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}