י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הכנות בהר הזיתים

החל ממוצ"ש: עלייה לציון הצדיק שחזה את חבלי המשיח של ימינו

כאשר החלה להתפרסם מפה לאוזן הסגולה של הישועות המתחוללות בציון הרבי הקדוש משמרי אמונים בהר הזיתים, איש לא העלה בדעתו כי הנהירה ההמונית תלך ותגדל ותיהפך להילולא הגדולה ביותר בהר אחרי האור החיים. גם השנה אלפים צפויים לפקוד את הציון לרגל ההילולא ובפרט השנה האחרונה

החל ממוצ"ש: עלייה לציון הצדיק שחזה את חבלי המשיח של ימינו
הרבי הקדוש משומרי אמונים צילום: ארכיון

תכונה עצומה בקרב היהדות החרדית לכל שבטיו וגווניו, לקראת יום ההילולא הקרב ובא של האי גאון צדיק וקדוש, פועל ישועות בקרב הארץ, האדמו"ר משומרי אמונים זי"ע בעל ה"חוקי חיים", אשר זכינו בדור האחרון ליהנות מאור הגדול של האי צדיקא קדישא, צדיק נשגב המושל ביראת אלוקים, גאון עולם אשר כל רז לא אניס ליה, ואשר האיר את חשכת הגלות בכח תורתו ובעוצם תפילותיו שבקעו רקיעים, ובכוח צדקותו וקדושתו רומם את קהל עדתו והלהיב לבבות ישראל לאביהם שבשמים, וצדיקי קמאי מהדור הקודם חרדו לשמו ולזכרו.

פרק מיוחד בחייו של הרבי זצ"ל היה כח הברכה והישועה שראו בחצר קודשו באופן מופלא, כאשר נתקיים בו "צדיק גוזר והקב"ה מקיים" כפשוטו ממש וכל היוצא מפיו התקיים במלואו, ויעידו על כך מאות סיפורים מדהימים ונפלאים מיהודים שנושעו מברכות קודשו, בזש"ק, רפואות, זיווגים הגונים, פרנסה וכדו', ישועות מעל לדרך הטבע, אשר הרבי זצ"ל בכוחו הגדול השפיע ישועה.

צדיקי הדור הקודם גילו את כוחו הפלאי של הרבי לפעול מופתים, כמו הרה"ק הבאבא סאלי זי"ע אשר כידוע שהיה שולח את הזקוקים לישועה, להיוושע בכח ברכותיו של הרבי משומרי אמונים זי"ע. גם גדולי הפוסקים חרדו לזכרו, וכפי שהיה נוהג תמיד רבה של קוממיות זצ"ל לומר לשומעי לקחו שכך קיבל ש"הרבי משומרי אמונים זי"ע הוא הפוסק בשמים לזרע של קיימא".

הרבי זצ"ל בעצמו התבטא שביום ההילולא של הצדיק, אזי הצדיק הוא ה'בעל הבית' בשמים והינו פורץ את חומות הברזל החוצצים בין הישועה לזקוק לה.

לדאבון לב כל בית ישראל נתעלה מרן האדמו"ר זצ"ל לשמי רום ביום ה' אלול תשע"ב, ועד מהרה נהפך מקום ציונו הקדוש לאבן שואבת לכל דורשי ישועות אשר באים ומעתירים בתפילה ומדליקים נר לעילוי נשמת הצדיק ונושעים באופן פלאי. וכפי שמובא בזוהר הקדוש כי צדיק שיש לו כח לפעול מופתים בחייו, הרי שלאחר פטירתו כוחו הולך וגדל 'יתיר מבחייוהי'.

העלייה לציוןארכיוןצילום: העלייה לציון

כאשר החלה להתפרסם מפה לאוזן הסגולה הפלאית של הישועות המתחוללות בציונו של הרבי הקדוש משמרי אמונים זי"ע בהר הזיתים, איש לא העלה בדעתו כי הנהירה ההמונית תלך ותגדל ותיהפך להילולא הגדולה ביותר בהר הזיתים אחרי הילולות האור החיים זי"ע, וכיום מהוה מוקד משיכה לתפילת רבבות מכל החוגים והעדות מכל רחבי הארץ והעולם, גם השנה אלפים צפויים כאמור לפקוד את הציון לרגל ההילולא ובפרט השנה שחלפה מה שעבר עם ישראל נזכרים ונעשים מה שהרבי הקדוש חזר ואמר שמי שיש לו עיינים בראשו ושכל בקודקדו ורואה את הדברים רואה שמשיח כבר אינו עומד אחר כתלינו אלא לפני כתלנו.

לקראת יום ההילולא הקרב ובא, החל השנה ביום ראשון הבעל"ט, כאשר המוני בית ישראל צפויים לעלות על הציון הקדוש בהר הזיתים, ולהעתיר בתחינה לישועת הכלל והפרט. התקיימה ישיבת היערכות מיוחדת במפעל 'רחימא דאברהם', יחד עם כוחות הביטחון, בכדי להיערך כראוי לקראת ההילולא הגדולה.

במהלך האסיפה התקבלו מספר החלטות הנוגעות לטובתם של המוני העולים לציון הקדוש, שיהיה במקסימום הנוחות. בין השאר הוחלט, על תגבור האבטחה בכל תחומי ההר ובכבישי הגישה אליו, וכן בניית סככה ענקית לטובת המתפללים, סעודת מלוה מלכה רבתית וחלוקת אוכל ושתיה קרה באוהלים מיוחדים, ועוד הכנות לוגיסטיות לקליטת ההמונים וגישה מיוחדת לנשים.

ביוזמת ובחסות משרד ירושלים ומסורת ישראל בראשות השר מאיר פרוש ובעזרתו של עוזרו הנאמן בנימין הקר, תתקיים מערך הסעות מתוגבר מכל הערים, ירושלים, בני ברק ובית שמש.

להזכרת שמות על הציון הקדוש ניתן להתקשר ל0722217555.

כולנו תקוה ותפילה, בזכות המאמר הקדוש "מה כאן עומד ומשמש - אף שם עומד ומשמש", וכפי שהבטיח הרבי הקדוש זצ"ל כי ביום הילולא מחויבים בשמים למלאות את כל בקשות הצדיק, וביום זה עומד על קברו ו"מפזר" מתנות ופועל ישועות!, שנזכה כל אחד לפעול ישועות גדול בכל מה שצריך, ויתקבלו התפילות לרחמים ולרצון, זכותו יגן עלינו ובעדינו להיוושע בדבר ישועה ורחמים, בני חיי ומזוני רויחי, וכל טוב בכל הענינים.

שומרי אמונים החוקי חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}