י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
התאמה מלאה

הטובים להנדסה: תוכנית פורצת דרך לחרדים במערכת הביטחון

הטובים רואים לעתיד: תוכנית יוקרתית המשלבת לימודי תואר בהנדסה, תפקיד ביטחוני בכיר, תוך התאמה מלאה לאורח חיים חרדי

הטובים להנדסה: תוכנית פורצת דרך לחרדים במערכת הביטחון
מהנדסים את העתיד צילום: יח"צ

הקריירה שתמיד חלמתם עליה

הצטרפו לתכנית ייחודית מבית משרד הביטחון המשלבת תואר אקדמי יוקרתי עם ניסיון מקצועי מעמיק ותחושת שליחות בתפקיד בכיר ביחידה ביטחונית מובחרת. הלימודים מותאמים במלואם לאורח החיים החרדי, כך שתוכלו לשלב בין השכלה וקריירה מבלי להתפשר על העקרונות החשובים.

לפרטים נוספים על המסלול הנחשק לחצו כאן>>

ליווי אישי ומלגה לזכאים

התכנית מיועדת לצעירים עד גיל 30 במסגרת התכנית תקבלו השכלה אקדמית ברמה גבוהה עם תואר בהנדסה, לצד ייעוץ וליווי אישי לאורך כל הדרך ומלגת קיום למתאימים.

תחושת שליחות והזדמנויות קריירה

השירות בתפקידים ביטחוניים במסגרת התכנית מעניק לכם לא רק ניסיון מקצועי יקר ערך, אלא גם תחושת שליחות ומוטיבציה לעשייה, שמאפשרת לכם לתרום למדינה ולחברה, ולהיות חלק ממשהו גדול וחשוב. עם סיום התכנית, תמצאו את עצמכם בעלי יתרון משמעותי בשוק העבודה, כשאתם מצוידים בידע ובהכשרה הנדרשת לתפקידים משמעותיים ומאתגרים.

הכשרה מעשית והשמה מובטחת

במהלך התכנית, תתנסו בתפקידים ביטחוניים משמעותיים לצד מיטב המוחות המבריקים. תרכשו הכשרה מקצועית ומקיפה, וסל כלים נרחב הנדרשים להשתלב בעתיד ביטחוני מוביל. ההשמה המהירה בשוק התעסוקה בסיום התכנית מבטיחה לכם קריירה מוצלחת ומניבה.

הדרך לתואר עם תחושת סיפוק מתחילה כאן

אל תפספסו את ההזדמנות להצטרף לתכנית ההכשרה המקצועית המובילה, ולהתחיל קריירה משמעותית ומאתגרת, המשלבת השכלה אקדמית עם ניסיון מקצועי ותחושת שליחות אמיתית. זה הזמן לחשוב על העתיד ולפעול למען ההצלחה האישית שלכם.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

 

לימודי הנדסה לחרדים עתידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}