י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בזכות ערנות המאבטח

שב"ח נעצר עם סכין וכדורי אקדח וניסה לתקוף שוטרים

שוהה בלתי חוקי חמוש בסכין ובמספריים: שוטרי מחוז ירושלים עצרו הלילה חשוד פלסטיני תושב שכם, כשהוא חמוש בכלי התקיפה ובאמתחתו רכוש החשוד כגנוב. בתחנת המשטרה, סירב לשתף פעולה עם השוטרים ואף ניסה לתקוף אותם

שב"ח נעצר עם סכין וכדורי אקדח וניסה לתקוף שוטרים
ניידת משטרה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

אמש (רביעי) בסביבות השעה 23:00, התקבל דיווח ממאבטח ערני על אדם חשוד הנמצא בסמוך למסוף האוטובוסים בשכונת תלפיות שבדרום העיר ירושלים, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה ממרחב ציון של המשטרה. 

בסריקות שערכו השוטרים, אותר החשוד שבתחקור ראשוני בכלל מסר כי מתגורר בתל אביב וכי הגיע לירושלים על מנת לטייל. אולם בדיקתו במסוף המשטרתי העלתה, כי מדובר בפלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב שכם בשנות ה-50 לחייו. בעקבות כך, הועבר החשוד לחקירה בתחנת המשטרה.

בחיפוש שנערך על גופו של החשוד, איתרו השוטרים כלי תקיפה - סכין מטבח ומספריים, 2 כדורי תחמושת, כסף זר ושקית שהכילה תכשיטים החשודים כרכוש גנוב. 

דוברות המשטרהכלי התקיפה שנתפסו ברשותו של השב"ח שנעצרצילום: דוברות המשטרה

בעת מעצרו, התנגד החשוד וניסה לתקוף את השוטרים באלימות. בסיום חקירתו בחשד לעבירות החזקת סכין שלא כדין, כניסה לישראל שלא כחוק (שב"ח), החזקת תחמושת ועוד, החשוד נכלא. 

הבוקר, הוא יובא בפני בימ"ש לדיון בעניינו, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך כל העת לפעול להגברת ביטחונו של הציבור והגנה על רכושו, תוך איתור חשודים המעורבים בעבירות מעין אלו, מעצרם לחקירה ומיצוי הדין עמם בהתאם. מקרה זה הלילה, הדגיש את חשיבות שמירת ערנותו של הציבור בימים אלו ובכלל, ודיווח מיידי למשטרה על אודות אנשים וחפצים חשודים שיטופלו במהירות ובמקצועיות על ידי כוחות המשטרה".

שוהה בלתי חוקי משטרת ישראל ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}