ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
בעלת שלוש מהירויות

ל-MG יש דגם חדש והוא היברידי

הדור החדש של הזד אס הוצג דווקא בגרסה שאינה חשמלית וגם אינה "רגילה", הדגם החדש מצויד במערכת היברידית מעניינת: מנוע הבנזין הוא מנוע בנפח 1.5 ליטרים אשר מפיק 102 כוחות סוס ו-13 קג"מ

ל-MG יש דגם חדש והוא היברידי
זו MG ZS החדשה והיא תהיה חזקה והיברידית עם יחידת הנעה יוצאת דופן בתצורה שלה צילום: MG

(MG) אם ג'י חושפת את הדור החדש של רכב הכביש שטח העממי של היצרנית- ZS. לקוחות בישראל מכירים היטב את הדור הנוכחי של ה-זד אס על שתי גרסאותיו: החשמלית והבנזין-טורבו ששיווקו הפסק זה מכבר.

אבל במפתיע הדור החדש של הזד אס הוצג דווקא בגרסה שאינה חשמלית וגם אינה "רגילה"- אלא בגרסה היברידית אשר נקראת "הייבריד פלוס". סביר להניח שאם ג'י שאחת ההתמחויות שלה היא רכבים חשמליים תציג בהמשך הדרך גם גרסה חשמלית, אבל העובדה שהדגם החדש מוצג דווקא בגרסה היברידית באה ללמדנו לא מעט על מצבו של השוק ועל הדרישה לרכב חשמלי באירופה שהתמתנה השנה.

MGזו MG ZS החדשה והיא תהיה חזקה והיברידית עם יחידת הנעה יוצאת דופן בתצורה שלהצילום: MG

מבחינת המפרט הטכני, הדגם החדש מצויד במערכת היברידית מעניינת: מנוע הבנזין הוא מנוע בנפח 1.5 ליטרים אשר מפיק 102 כוחות סוס ו-13 קג"מ. זה לא הספק גבוה כלל ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית בעלת שלוש מהירויות. אבל כאן ההבדל בין אם ג'י ויצרנים אחרים: המנוע החשמלי חזק מאוד ומפיק הרבה יותר כוח ממנוע הבנזין: 136 כוחות סוס ו-25.5 קג"מ, מה שהופך את המנוע החשמלי למנוע העיקרי ולמעשה גם מייצר את הצורך בהעברות הילוכים מרובות.

ההספק הכולל של המערכת גבוה מאוד: 194 כוחות סוס על רכב כביש שטח לא גדול אשר מבטיח שהרכב לא יאמץ הרבה את מנוע הבנזין. צריכת הדלק הרשמית היא 19.6 קילומטרים לליטר.

נמתין בסבלנות לתחילת השיווק בישראל.

 

 

 

אם ג'י רכב חשמלי היברידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}