י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
פלורידה

מנתח הסיר בטעות את הכבד של החולה במקום את הטחול

מנתח בפלורידה הסיר בטעות את הכבד של החולה על שולחן הניתוח במקום את הטחול, מה שגרם לו למות, כך אומרת האלמנה. "ד"ר שקנובסקי הסיר את הכבד של מר בריאן, מה שגרם לאובדן דם מיידי וקטסטרופלי וכתוצאה מכך למוות", נכתב בהודעת עורך הדין

מנתח הסיר בטעות את הכבד של החולה במקום את הטחול
אילוסטרציה צילום: unsplash

מנתח בפלורידה הוציא בטעות כבד של אדם במקום את הטחול שלו, וגרם לו למות על שולחן הניתוחים, כך טוען עורך הדין של אלמנת האיש.

וויליאם בריאן, בן 70 מאלבמה, עבר ניתוח ב-21 באוגוסט, בבית החולים במירמאר, פלורידה, בגלל בעיות בטחול. משרד השריף של מחוז וולטון, בתיאום עם רשויות אחרות, מסר בהצהרה לרשת NBC הוא חוקר את מותו של בריאן.

וויליאם בריאן ואשתו, בוורלי בריאן, היו במדינת ביקרו בנכס שלהם כשהחל לחוות "כאבים בצד שמאל", כך אמרו עורכי הדין של בוורלי בריאן. הוא אושפז לבית החולים להערכה נוספת, ולמרות שהם לא ששו לעבור ניתוח בפלורידה, הם שוכנעו על ידי ד"ר תומס שקנובסקי, מנתח כללי, וד"ר כריסטופר בקאני, קצין הרפואה הראשי של בית החולים, שהוא יכול לחוות סיבוכים חמורים אם הוא יעזוב את הטיפול בבית החולים.

"ד"ר שקנובסקי הסיר את הכבד של מר בריאן, מה שגרם לאובדן דם מיידי וקטסטרופלי וכתוצאה מכך למוות", נכתב בהודעה. "המנתח המשיך לסמן את דגימת הכבד שהוסרה כ'טחול', ורק לאחר המוות זוהה שהאיבר שהוצא הוא למעשה הכבד של בריאן, ולא הטחול'".

בית החולים Ascension Sacred Heart Emerald Coast מסר ביום רביעי בהצהרה כי הוא "מבצע חקירה יסודית" לגבי מותו של בריאן ומתייחס לטענות "ברצינות רבה".

"לבית החולים Ascension Sacred Heart Emerald Coast יש היסטוריה ארוכת שנים של מתן טיפול איכותי מאז שבית החולים פתח את שעריו ב-2003", נכתב בהצהרה. "בטיחות המטופלים היא ונשארת בראש סדר העדיפויות שלנו. המחשבות והתפילות שלנו נשארות עם המשפחה. איננו מתייחסים למקרים ספציפיים של חולים או ליטיגציה אקטיבית".

ניתוח ארצות הברית פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}