י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
צה"ל חושף

בחצר ילדים, לצד בובות: כאן אותרו גופות החטופים שנרצחו | תיעוד

פיר המנהרה בה אותרו גופות החטופים נחשף היום ע"י צה"ל | הפיר יוצא מתוך חדר ילדים בו מצוירים ציורי קיר על הקירות | הכוחות איתרו את הפיר שמוביל למנהרה במרחב מוקף אויב ורווי מלכודים | צילום מיוחד מתוך הלחימה העזה ברצועה

בחצר ילדים, לצד בובות: כאן אותרו גופות החטופים שנרצחו | תיעוד
פיר המנהרה צילום: דובר צה"ל

צה"ל חשף הערב (רביעי) את הפיר שהוביל למנהרה בה אותרו גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורס״ר אורי דנינו הי"ד. הפיר אותר לצד בובות וציורי קיר של דמויות מצוירות בחצר ילדים.

פיר המנהרה בה אותרו גופות החטופים צילום: דובר צה"ל

כוחות אוגדה 162 ושב״כ איתרו את הפיר שמוביל למנהרה במרחב מוקף אויב ורווי מלכודים. "זוהי דוגמה נוספת לשימוש הציני של חמאס במרחב האזרחי לשם פעילות טרור", מסר דובר צה"ל.

אתמול פורסם כי מתחקור ראשוני שנערך בצה"ל על רצח ששת החטופים במנהרה ברפיח, עולה כי תצפיתנים שעמדו מחוץ למנהרה זיהו את לוחמי צה"ל נעים לכיוונם וזה מה שגרם להם ככל הנראה לרצוח את החטופים ולהימלט מהמקום.

לפי הדיווח ב'כאן חדשות',  בצה"ל מצאו אינדיקציות בשטח לאחר מציאת גופות החטופים שתצפיתני חמאס צפו על לוחמי צה"ל בזמן אמת. המסקנות הללו, מתיישבות היטב עם חילוץ גופות החטופים מחאן יונס בחודש שעבר, אז לוחמי צה"ל מצאו גופות של ארבעה מחבלים, שנהרגו מתקיפת צה"ל סמוך לפירים שהובילו לתוך המנהרה.

יתכן שבמקרה של ששת החטופים, הרש גולדברג, אורי דנינו, עדן ירושלמי כרמל גת, אלמוג סרוסי ואלכסנדר לובנוב הי"ד שנרצחו בסוף השבוע, המידע לא היה מלא כך שכוחות צה"ל לא יכלו לדעת שמחבלים שמחזיקים בחטופים צופים בהם בזמן אמת.

מנהרה חמאס חטופים צה"ל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}