י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שמחה בעדה החרדית

שיחת היום בקריה החרדית: חבר הבד"צ התארס בזיווג שני

שמחה ב'העדה החרדית' עם אירוסיו בזיווג שני של הגאון רבי שמואל ברנדסדורפר חבר הבד"צ שהתארס עם הרבנית דיוויס שבעלה הצדיק נפטר בחג השבועות. כל הפרטים על השידוך שהפך לשיחת היום בקריה החרדית בבית שמש

שיחת היום בקריה החרדית: חבר הבד"צ התארס בזיווג שני
הגאון רבי שמואל ברנדסדורפר צילום: יהושע פרוכטר

הגאון רבי שמואל ברנדסדורפר, חבר בד"צ 'העדה החרדית' מבית שמש, התארס בשעה טובה ומוצלחת בזיווג שני לאחר שהתאלמן מרעייתו ע"ה.

הגר"ש (66) התארס אתמול (שלישי) עם הגב' חיה איטה דייויס (52) בתו של הרה"ג רבי חיים בנימין גולדברג זצ"ל מראשי החברה קדישא בירושלים וראש כולל עץ חיים שנפטר בג' כסלו תשפ"ב.

הגב' דייויס התאלמנה בחג השבועות האחרון מבעלה, בעל היסורים הרה"ח רבי שלום דיוויס זצ"ל מקהילת הפרושים בבית שמש ושהיה בן 55 בפטירתו, אמו של ר' שלום ואמו של הגר"ש ברנסדרופר הם אחיות.

מאז נפטר ר' שלום דובר רבות השידוך בקריה החרדית נחלה ומנוחה בבית שמש, שם מתגורר הגר"ש, וכן הרבנית דיוויס המוכרת מאוד בשכונה והיא נחשבת לסוג של רבנית. 

הגר"ש ברנדסרופר משמש כיו"ר ועד השחיטה של 'העדה', הגר"ש הוא בנו בכורו של הגאון רבי מאיר ברנדסדרופר זצ"ל בעל ה'קנה בשם' שגם הוא שימש כחבר בד"ץ, ונודע כפוסק מפורסם בעולם. הגר"ש נמנה בין הרבנים של קהל תולדות אברהם יצחק בארץ, והיה נחשב למקורב לגאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס זצ"ל שהיה עולה למעונו להתייעץ בעניין השחיטה אשר הוא עומד בראשה. הגר"ש גם עומד בראשות כמה מהכוללים של הגאב"ד בעיר בית שמש ומשמש גם כרב בית המדרש של חסידי ברסלב.

בחודש שבט תשפ"ג התאלמן מרעייתו הרבנית הצדקנית מרת אסתר רחל ברנסדורפר ע"ה שנפטרה בגיל 64 בפטירתה.

עם סגירת השידוך נערך מעמד 'לחיים' בבית אמו הרבנית ברנדסרופר אלמנת הגר"מ זצ"ל.

הרב שמואל ברנסדרופר העדה החרדיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}