י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בתום חודש חיפושים

מחופשים לחרדים בלב השכונה החרדית: כך נעצר החשוד בתקיפת שוטרים

החשוד נעצר בביתו בשכונת מאה שערים לאחר חודש של חיפושים, בעקבות תקיפת שוטרים במהלך מעצר מפגין חרדי בהפגנה אנטי-ציונית | לאחר מעצרו הפיצה המשטרה תמונה של החשוד כשהוא על רקע דגל ישראל

מחופשים לחרדים בלב השכונה החרדית: כך נעצר החשוד בתקיפת שוטרים
מעצר הקיצוני במאה שערים צילום: דוברות המשטרה

בלשי משטרה המחופשים לחרדים עצרו היום (רביעי) חרדי קיצוני בשנות ה-20 לחייו, בחשד שתקף שוטרים במהלך מעצר של מפגין חרדי בשכונת מאה שערים בירושלים בזמן תהלוכה אנטי-ציונית שבה הונפו דגלי פלסטין. לאחר מעצרו הפיצה המשטרה תמונה של החשוד כשהוא על רקע דגל ישראל.

האירוע בראש חודש אב, כאשר שוטרי תחנת לב הבירה ביצעו פעילות כנגד קיצונים חרדים בשכונה, כחלק מהמאסק בהפגנות עם סממנים אנטי-ציוניים המתקיימות באזור באופן קבוע.

דוברות המשטרההמעצר במאה שעריםצילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעילות, השוטרים ניסו לעצור אדם שהניף דגל פלסטין, אך בזמן המעצר הותקפו על ידי חשוד נוסף שריסס לעברם גז פלפל. כתוצאה מהתקיפה, סבלו השוטרים מצריבות בעיניהם, אך הצליחו להשלים את מעצרו של החשוד.

לאחר חודש של חיפושים, התקבל היום מידע על מקום הימצאו של החשוד בתקיפת השוטרים, והוא נעצר בביתו שבשכונת מאה שערים. החשוד בן ה-29 הועבר לחקירה בתחנת המשטרה, ומחר הוא צפוי להיות מובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

משטרת ישראל מסרה כי "תמשיך לפעול בנחישות נגד כל מקרה של אלימות, ותמצה את הדין עם המעורבים".

מעצר מאה שערים דגל פלסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}