י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כוחות רבים נפרסו

שנת הלימודים נפתחה, בצל המלחמה: "לשים לב לחפצים ואנשים חשודים"

המשטרה פרסה כוחות מתוגברים ברחבי ירושלים להבטחת שלום הילדים ושמירת הסדר הציבורי עם תחילת שנת הלימודים. הציבור נקרא לנהוג במשנה זהירות בסביבת מוסדות החינוך ולהקפיד על כללי הבטיחות

שנת הלימודים נפתחה, בצל המלחמה: "לשים לב לחפצים ואנשים חשודים"
פתיחת שנת הלימודים בירושלים צילום: דוברות המשטרה

מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת פתיחת שנת הלימודים בציבור החרדי, עם פריסת כוחות מתוגברים של שוטרי המחוז, לוחמי מג"ב ומתנדבים בכל רחבי העיר. זאת על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של הילדים החוזרים לספסל הלימודים לאחר חופשת בין הזמנים.

פתיחת שנת הלימודים בירושלים צילום: דוברות המשטרה

במהלך היום, כוחות המשטרה פעלו לשמירת הסדר הציבורי, הכוונת התנועה ויצירת סביבה בטוחה בסמוך למוסדות החינוך. השוטרים פיקחו על תקינות התמרורים, סימנו את מעברי החצייה ואזורי הורדת התלמידים, וסייעו במניעת עומסים ותקלות תנועה.

המשטרה פנתה לנהגים בבקשה להאט את מהירות הנסיעה בקרבת מוסדות החינוך ולהקפיד על מעבר בטוח של התלמידים בכבישים. כמו כן, נמסר להורים להדריך את ילדיהם על כללי הבטיחות ולוודא שההסעה מתבצעת באופן בטוח.

המשטרה ממליצה להורים לבחור עם ילדיהם את המסלול הבטוח לבית הספר ולספק הסברים על הסכנות והכללים שיש לשמור עליהם, כמו להימנע משיחות עם זרים ולשמור מרחק משפת המדרכה. בנוסף, יש להדריך את הילדים לשים לב לחפצים ואנשים חשודים, ובמקרה כזה להתרחק מיד ולהודיע למוקד 100.

שנת הלימודים החדשה ירושלים תלמידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}