י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סערה בארה"ב

ההיסטוריון האמריקני שכתב את ההיסטוריה של השואה; המראיין לא הקשה

סערה פרצה בארה"ב לאחר שהעיתונאי האמריקני טאקר קרלסון אירח היסטוריון אמריקני ששכתב את ההיסטוריה של השואה, וטען: "הנאצים התריעו מפני רעב במחנות, לא היה להם מספיק מזון אז הם העדיפו לסיים עם האסירים"

ההיסטוריון האמריקני שכתב את ההיסטוריה של השואה; המראיין לא הקשה
טאקר קרלסון והנשיא פוטין צילום: צילום מסך

העיתונאי האמריקני הידוע טאקר קרלסון אירח בתוכניתו את ההיסטוריון דריל קופר, ושוחח עימו בין היתר על מלחמת העולם השנייה ועל השואה. קופר עיוות את ההיסטוריה - והריאיון עורר סערה גדולה בארה"ב, כך דווח ב"כאן 11". 

קופר טען: "מחנות ההשמדה של הנאצים היו כשל לוגיסטי. גרמניה החלה במלחמה כשלא הייתה ערוכה מספיק לכמות כל כך גדולה של שבויי מלחמה, ולכן הם נאלצו להכניס אותם למחנות". 

קופר הוסיף: "מנהלי מחנות ההשמדה התריעו כי אין להם מספיק מזון להאכיל את כל האסירים ולכן הציעו שיותר פשוט לסיים איתם כאן ועכשיו". למרות הדברים המסולפים, המראיין לא הקשה במהלך הריאיון על העובדות שהציג קופר. 

קופר המשיך ותקף את ראש ממשלת בריטניה דאז: "צ'רצ'יל היה הנבל הראשי, הוא הביא את המלחמה לממדיה. אחרי הפלישה של גרמניה ורוסיה לפולין היטלר שלח הצעות שלום לבריטניה ולצרפת, שכן בשל האיום הקומוניסטי מלחמה בין המדינות היתה מחלישה עוד יותר את אירופה, אלא שבגלל חוסר ההיענות לקריאותיו לשלום הוא נאלץ לפלוש למערב ולפתוח במלחמה".

גרמניה שואה טאקר קרלסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}