י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
'בזכות' הנפילה

הרופאים הופתעו: אבן התגלתה באפה של ילדה בת 4

הילדה חוותה כאבי ראש בגלל נפילה ולא בגלל סיבה אחרת, לאחר בדיקות נשלחו לסיטי והתגלתה אבן באפה. היא שוחררה לביתה ללא אבן באף ועם פחות כאבי ראש

הרופאים הופתעו: אבן התגלתה באפה של ילדה בת 4
האבן באף הילדה צילום: שערי צדק

א', ילדה בת 4 הגיעה למרכז הרפואי שערי צדק בעקבות כאבי ראש והקאות שחוותה לאחר נפילה. כחלק מתהליך הבירור בוצעה לילדה בדיקת ct על מנת להבין את מקור הכאב וההקאות. בצילום התגלתה הפתעה - אבן שיושבת כבר זמן מה בתוך אפה של הפעוטה. 

בעקבות הסיטי הוצאה האבן מאפה של הילדה, ולשמחת הרופאים התגלה כי הילדה חוותה כאבי ראש בגלל הנפילה ולא בגלל סיבה אחרת, והיא שוחררה לביתה ללא אבן באף ועם פחות כאבי ראש.

ד"ר אליחי ברלינר מהמרכז הרפואי שערי צדק שטיפל בילדה מספר: "א' הגיעה אלינו עם כאבי ראש חזקים והקאות, ומיד דאגו שתיכנס לct על מנת שנדע להבין מה מקור הבעיה. בסיטי חיכתה לנו הפתעה - אבן באף של א'. כשמטפלים בילדים מגלים אחת לכמה זמן כל מיני הפתעות בתוך גופם, אבל אבן באף עוד לא פגשנו. כמובן שהוצאנו את האבן ולשמחתנו א' שוחררה הביתה כשהיא במצב יותר טוב. אני קורא להורים לשים לב מה הילדים מכניסים לגוף".

ד', אבא של א' מספר: "הגענו למיון שערי צדק ילדים עקב נפילה של ביתי ואיבוד הכרה קלה עם הקאות חוזרות ונשנות. לאחר בדיקות נשלחו לסיטי ובחזור מהסיטי נאמר לנו שרואים עצם זר באף ומייד בלי לחכות הרופא החל בטיפול, קרא לעוזרים והביא כלים ובמומחיות ומקצועיות הוציא לה אבן קטנה מהאף, שלא ידענו עליה בכלל. אני בטוח שהשם רצה שנגלה את העצם הזר ולכן הוא גרם שיהיה סיטי ושימצא את זה ושלא יהיו נזקים עתידיים. המקצוענות והיערנות של הרופאים ממש עזרה לנו ואנחנו מודים להם מקרב לה על העזרה והטיפול המהיר והיעיל".

שערי צדק אבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}