י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בראשות הגר"ד לאו וראש העיר ליאון

גלריה ווידאו: מאות משתתפים בכנס הוקרה לתלמידי הישיבות תיכוניות-חרדיות

בראשות רבנים ומכובדים: בירושלים התקיים טקס הוקרה מטעם ארגון "לשם" לכותבי החבורות וללומדי ישיבות בין הזמנים של הישיבות התיכוניות-חרדיות * ראש העיר ירושלים משה ליאון: "אתם המנהיגים של דור העתיד"

גלריה ווידאו: מאות משתתפים בכנס הוקרה לתלמידי הישיבות תיכוניות-חרדיות
כנס הוקרה 'לשם' צילום: באדיבות המצלם

מאות תלמידים והוריהם השתתפו בכנס תלמידי הישיבות התיכוניות מטעם "לשם", שנערך עם סיום בין הזמנים ולקראת זמן אלול ב"בריכת ציפורי" ביער ירושלים, בראשות רבנים ומכובדים.

צפו בוידאו:

כנס הוקרה 'לשם' צילום: באדיבות המצלם

הכנס התקיים לציון סיום ישיבות בין הזמנים של ארגון "לשם" ולהוקרת כותבי ה"חבורות" התורניות ביוזמת "לשם". החבורות שכתבו בני הישיבות התיכוניות התכנסו לחוברת מכובדת, גם היא בהוצאת "לשם", תחת השם "תורה לשמה". חוברת שמאגדת חבורות למדניות בשלל סוגיות ישיבתיות שנידונו הן באמצע הזמן והן בימי בין הזמנים.

החבורות כולן הועלו לסקירה לוועדת רבנים ור"מים ידועים, שבחרו את חמש החבורות הנבחרות, וחמשת כותביהן קיבלו פרס כספי מכובד במהלך האירוע.

באירוע השתתפו ונאמו רבנים ומכובדים. ראשון הדוברים היה הרב הראשי הרב דוד לאו, שהעלה בדבריו על נס את תלמידי הישיבות התיכוניות החרדיות ואת האיכות שלהם. "אתם הוכחתם והראיתם שהלימוד שלכם הוא מעמיק ואמיתי וכזה שראוי להיתפס בציבור. וועדת הרבנים הנכבדה עברה על המאמרים וראתה שאכן כך היה". לאחר מכן נשא דברים ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, שאמר בדבריו לתלמידים: "אתם המנהיגים של דור העתיד! הערב אנו מוקירים את התלמידים המצטיינים ומעוררי ההשראה שעלו והתקדמו דווקא בבין הזמנים".

כן נשאו דברים הרב משולם ברנדווין ראש ישיבת 'חדוות התורה', שפנה אל התלמידים ואמר: "אתם הגאווה שלנו, אתם תלמידי החכמים וגדולי הדור של העתיד הקרוב. רואים פה עמלי תורה, בחורים שיודעים לכתוב ולהתנסח ולהביע את עצמם. חלק מהמאמרים נראים של זקנים ורגילים". את שורת הנאומים חתם הרב אברהם גרינבוים, ראש ישיבת נהורא, שאמר: "אשריכם שזכיתם, כל אחד במקומו הוא, שמחנכיכם מחנכים אתכם לדרך אשר יילכו בה, והערב רואים כאן את התוצאות הנפלאות".

עם סיום מעמד ההוקרה, החל קומזיץ סוחף בהשתתפות התלמידים, בהובלת אמן הרגש שמוליק סוכות. לאחר מכן התלמידים ירדו אל הבריכה הצמודה, לשחיית ערב חוויתית, ולצדה ארוחת ערב מושקעת בסגנון פוד טראק. הערב גרף רשמים אדירים.

ארגון "לשם" פועל בייעוץ, הכוונה וקידום מפעל הישיבות התיכוניות-חרדיות. הארגון פועל בצמוד ובשיתוף פעולה עם ראשי ומנהלי הישיבות התיכוניות-חרדיות לאורך כל השנה.

הארגון מפתח תכניות חינוכיות שונות בתוך הישיבות התיכוניות החרדיות, ומסייע בהכשרה מקצועית לצוות.

בנוסף, "לשם" מהווה ה"שער" לעולם הישיבות התיכוניות-חרדיות. הארגון מפעיל מרכז הכוון וייעוץ, אשר מסייע להורים ולתלמידים לבחור את המוסד המתאים ביותר עבור בנם. הארגון מעסיק אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי הכשרה חינוכית ומקצועית, שמקבלים את פניות ההורים והתלמידים לאורך השנה – ובמיוחד לפני עונות הרישום לישיבות – ומסייעים להם במידע והכוונה לעולם הישיבות התיכוניות החרדיות, בהתאמה מירבית לפי כל פונה ופונה.

צפו בגלריית תמונות מאירוע ההוקרה:

לשם משה ליאון הרב דוד לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}