ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
ברקע המלחמה

דאעש מפציר בתומכיו לבצע פיגועים נגד יהודים בבתי כנסת

במאמר מערכת מתוך שבועון ארגון הטרור נכתב כי בדאעש מצפים מתומכיהם לבצע עוד פיגועים. הארגון הפציר בתומכיו לבצע פיגועים נגד יהודים באירופה ברקע המלחמה. באפריל האחרון שלוש נערות ונער נעצרו בגרמניה בחשד לתכנון מתקפות על בתי כנסת

דאעש מפציר בתומכיו לבצע פיגועים נגד יהודים בבתי כנסת
טרוריסטים. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib /Flash90

ארגון הטרור דאעש הפציר בתומכי הארגון לבצע פיגועים נגד יהודים באירופה ברקע המלחמה בעזה. במאמר מערכת של שבועון הארגון תחת הכותרת "ג'יהאד באירופה", נכתב כי הארגון מצפה מתומכיו המוסלמים לבצע עוד פיגועים כפי שאירעו לאחרונה בגרמניה ו"במדינות צלבניות אחרות". המאמר קורא להכות יהודים ולפגוע בהם באמצעות "רצח והצתה".

לפי הדיווח של רועי קייס בכאן חדשות, במאמר המערכת שפורסם בשבועון הארגון "א-נבא'" נכתב: "הארגון מצפה מתומכיו המוסלמים לבצע פיגועים ולהכות ביהודים, בבתי הכנסת שלהם, בשכונותיהם וכו', באמצעות רצח והצתה".

באפריל האחרון שלוש נערות ונער נעצרו בגרמניה בחשד לתכנון מתקפות על בתי כנסת. סכינים, חומרי נפץ מתוצרת בית וכלי נשק, התקפות על כנסיות, בתי כנסת ותחנות משטרה, זה היה תוכן ההודעות של הצעירים בצ'אט סגור שהבהיל את רשויות הביטחון ללוחמה בטרור בגרמניה, והוביל למעצר תא הטרור של הנוער האיסלאמיסטי.

במרץ האחרון אירע פיגוע טרור נוראי במוסקבה: 143 נרצחו ומאות נפצעו, 11 חשודים מארגון דאעש נעצרו. בחודש שעבר משטרת אוסטריה הודיעה כי עצרה שני בני אדם המזדהים עם ארגון המדינה האסלאמית (דאעש) בחשד שתכננו לבצע פיגוע בהופעה מוזיקלית במדינה. שלושת המופעים בבירה וינה שנקבעו בוטלו. כ-170 אלף איש קנו כרטיסים בהם ישראלים רבים.

ארגון הטרור מרים את ראשו גם בישראל, נער בן 16 תושב ירושלים, הואשם בניסיון לגייס לדאעש את חבריו בבית הספר בבית חנינא. לאחר חקירה עלה כי הוא הפיץ תכני טרור של הארגון בבית הספר, שיבח את הארגון, פעיליו והאידאולוגיה שלו, הזדהה בפני חבריו כחבר בשורותיו ותומך נלהב וסיפר על רצונו להוציא לפועל פיגועים ועל רצון להגיע לעיראק ולפעול בשורות ארגון הטרור הרצחני. "מורים בבית הספר ידעו על כך ולא נקטו אצבע ודיווחו לרשויות", אמר ראש צוות החקירה במשטרה.

וינה גרמניה דאעש מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}