ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מטח כבד מלבנון

נפילות בקריית שמונה, שריפות בגליל העליון | צה"ל תוקף יעדי חיזבאללה

רקטות התפוצצו באצבע הגליל ודקות אחר כך נורה מטח כבד לאזור. נשמעו עשרות פיצוצים ופרצו שריפות. צה"ל החל בגל תקיפות של יעדי חיזבאללה. מהמשטרה נמסר כי במספר זירות נפילה אותרו פריטי אמל"ח בסביבת העיר קרית שמונה

נפילות בקריית שמונה, שריפות בגליל העליון | צה"ל תוקף יעדי חיזבאללה
חיילי צה"ל בגבול הצפון צילום: פלאש 90

רקטות התפוצצו בתוך קריית שמונה. בית עולה באש בעיר וכמה שריפות פרצו באזור. המשטרה מטפלת בכמה זירות נפילה באזור העיר קרית שמונה, וצוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן הגיעו למוקדי שריפות בשטחים פתוחים ומבנים שפרצו בעקבות המטח. כ-65 רקטות שוגרו מלבנון במטח האחרון לגליל.

עדכון לאחר השיגורים האחרונים על קריית שמונה צילום: דוברות קרית שמונה

מהמשטרה נמסר: "במספר זירות נפילה אותרו פריטי אמל"ח בסביבת העיר קרית שמונה. לא התקבל דיווח על נפגעים בגוף, נזק נגרם לרכוש. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. אנו קוראים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".

בתוגבה חיל האוויר תקף יעדי חיזבאללה בדרום לבנון. ברשת "אל-מיאדין", שמזוהה עם חיזבאללה, דווח כי כטב"ם ישראלי תקף בכפר בני חיאן שבדרום לבנון. ברשת "אל-מנאר" דווח על תקיפות ישראליות גם בעינאתא וכונין.

מוקדם יותר רצף אזעקות הופעלו בקריית שמונה, בית הלל, משגב עם, תל חי, רמות נפתלי, מלכיה, הגושרים, כפר גלעדי, כפר יובל, מעיין ברוך, מרגליות ודישון.

מדוברות עיריית קריית שמונה נמסר: "תושבים יקרים, על פי הנחיות הצבא אנו מבקשים מתושבי קריית שמונה שנשארו בעיר לשהות בקרבת מרחבים מוגנים עד שנודיע אחרת. יש להימנע מלהסתובב שלא לצורך ברחבי העיר. נמשיך לעדכן 24/7 בהתאם להתפתחויות".

חיזבאללה קיבל אחריות על מטחי רקטות לעבר בסיס בבית הלל ועמדות ארטילריה בדישון בתגובה לתקיפות צה"ל בדרום לבנון ובייחוד בכפרים אל-ח'יאם ועיתא א-שעב.

קרית שמונה מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}