י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"50% מהכפר שמים אותו בסטורי"

הזייה: הבדואית ששומעת את שיעוריו של הרב יגאל כהן

בדואית צעירה חולמת לשמוע את מזכה הרבים הרב יגאל כהן בהרצאה. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות והפך ויראלי, היא משתפת את חברתה היהודייה ואומרת כי היא ו-50% מהצעירים בכפר מעריצים את הרב ומעוניינים לראותו באופן אישי

הזייה: הבדואית ששומעת את שיעוריו של הרב יגאל כהן
הרב יגאל כהן צילום: צילום מסך

בסרטון שמתפרסם בימים אלו ברשתות החברתיות, אנו עדים לרגע מרגש במיוחד. בדואית צעירה, תושבת הכפר כמאנה, מבטאת את הערצתה העמוקה לרב יגאל כהן. היא חולמת לשמוע אותו מדבר בהרצאה, ואומרת לחברתה: "זה החלום שלי ושל 50 אחוז מהכפר שלי ב'כמאנה' לראות אותו ולשמוע אותו, לא רק באינסטגרם ובפייסבוק."

שיחת הבדואית עם חברתה צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

דבריה של הבדואית מעידים על ההשפעה העמוקה שיש לרב יגאל כהן על קהלים מגוונים. הרצאותיו, העוסקות בנושאים רוחניים ומעשיים, נוגעות ללבבות רבים ומעוררות השראה.

הבדואית סיפרה לחברתה כי דבריו של הרב "נוגעים בלב" והוסיפה: "50 אחוז מהצעירים אצלינו בכפר שמים אותו בסטורי שלהם באינסטגרם ובפייסבוק".

הסרטון הפך וויראלי ועורר התרגשות רבה ברשתות החברתיות, בסרטון כאמור מספרת הבדואית לחברתה היהודיה: "זה החלום שלי ושל 50 אחוז מהכפר שלי ב'כמאנה' לראות אותו, להיות ולשמוע אותו, לא רק באינסטגרם ובפייסבוק,

בהמשך דבריה סיפרה לחברתה היהודיה: "את יודעת, כל מה שהוא אומר, הוא נוגע בלב, וכמו שאמרתי לך 50 אחוז מהצעירים אצלינו בכפר שמים אותו בסטורי של האינסטגרם של הפייסבוק, ואני יכולה לצלם את זה כמה אוהבים אותו.

מסיימת הבדואית את דבריה ואומרת לחברתה היהודיה: "אם יתנו לי אני הולכת ורואה אותו בכרמיאל... תקחי אותי אליו לכרמיאל בשעה 11 אני חייבת ללכת"

הרב יגאל כהן בדואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}