ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
שינויים בחברה

מותג הרכב החשמלי עובר ידיים: בתוכנית - מיניוואנים חשמליים עם 7 מקומות

מקסוס נחשבת לחברה חזקה שמכרה מעל מיליון כלי רכב מאז הקמתה, כשבשנת 2023 מכרה מקסוס מעל 200,000 רכבים. היצע הדגמים החדש של מקסוס יכלול דגש מאוד משמעותי על רכבים חשמליים מרובי מקומות

מותג הרכב החשמלי עובר ידיים: בתוכנית - מיניוואנים חשמליים עם 7 מקומות
מיניוואן חשמלי מתוצרת מקסוס הסינית - הפעם יגיע לישראל דרך יבואן חדש צילום: מקסוס

מותג הרכב החשמלי הסיני "מקסוס" עובר ידיים: חברת "אוטו חן" מקבוצת בליליוס תשיק מחדש את המותג בישראל עוד השנה. ההסכם שנחתם בין יצרנית הרכב מקסוס ובין "אוטו חן" כולל התייחסות מיוחדת לייבוא של מיניוואנים בעלי 7 ו-8 מקומות וגם רכבים מסחריים, כולם בתקינה אירופית מלאה, כלומר אין עליהם כלל מגבלות של כמויות הרכבים שייובאו.

מקסוס עצמה היא חברת בת של SAIC הסינית שהיא בין היתר החברה האם של יצרנית הרכב MG. מקסוס נחשבת לחברה חזקה שמכרה מעל מיליון כלי רכב מאז הקמתה, כשבשנת 2023 מכרה מקסוס מעל 200,000 רכבים. אוטו חן היא חלק מקבוצת בליליוס אשר קיימת מאז 1964. הקבוצה המעסיקה מעל 2,500 עובדים עוסקת במספר מגוון של תחומים כגון תחבורה ציבורית, אנרגיה ושיווק רכבים.

היצע הדגמים של מקסוס יכלול כאמור דגש מאוד משמעותי על רכבים חשמליים מרובי מקומות. בין היתר ההיצע יכלול את דגמי MIFA של היצרנית שיהיו בעלי 7 ו-8 מקומות שטווח הנסיעה שלהם הוא 480 קילומטרים. לצידם ישווקו בישראל גם דגמי EDELIVER המסחריים.

לדברי טל ברין, מנכ"ל הרכב הפרטי והמסחרי בקבוצת בליליוס: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת SAIC וגאים לייצג את המותג מקסוס בישראל. כחלוצי הרכב החשמלי בישראל אנו מצפים לחולל מהפכה ולהביא את בשורת החישמול לסגמנטים נוספים. הלקוח הישראלי צמא לפתרונות שבעה מושבים וכלי רכב מסחריים חשמליים איכותיים ובמחירים נגישים שאותם אנו נספק תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. ההשקה המחודשת של המותג מקסוס בישראל עם מגוון רחב של דגמים חדשים, מודרניים ומצוינים תהווה נדבך משמעותי בפעילות אוטו חן לשנים הבאות".

 

 

 

מקסוס אוטו חן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}