ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"לחשוף הזוועות"

דרישה מיו"ר הכנסת: "לקבוע יום מיוחד לציון אבל ה-7 באוקטובר"

המחנה הממלכתי בפניה ליו״ר הכנסת: "לקבוע יום מיוחד בכנסת, במסגרת דיונים במליאה ובוועדות הכנסת, לציון אסון טבח השבעה באוקטובר"

דרישה מיו"ר הכנסת: "לקבוע יום מיוחד לציון אבל ה-7 באוקטובר"
המחנה הממלכתי צילום: אלעד מלכה

יו"ר סיעת המחנה הממלכתי ח"כ פנינה תמנו שטה פנתה במכתב דחוף ליו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה בדרישה לקבוע יום מיוחד בכנסת, במסגרת דיונים במליאה ובוועדות הכנסת, לציון אסון טבח השבעה באוקטובר. 

במכתב ששיגרה נכתב כי על אף שהכנסת נמצאת בימים אלה בפגרת הקיץ, יש חשיבות וחובה לאומית להנציח את טבח שמחת תורה ולעסוק בהשלכותיו במלאות שנה לאסון.  

בנוסף, הוצעו מספר נושאים הכרחיים לדיון בוועדות הכנסת השונות, כמו למשל הנצחת אירועי השבעה באוקטובר בתוכניות הלימודים ובמוסדות המדינה במסגרת ועדת חינוך.

יו"ר סיעת המחנה הממלכתי ח"כ פנינה תמנו שטה אמרה: "הכנסת כבית שמצייג את כל חלקי העם, לא יכולה לסגור את שעריה בתאריך שבעה באוקטובר ובסמוך לו. פניתי ליו"ר הכנסת בשם המחנה הממלכתי בבקשה לכונן יום מיוחד בכנסת שיוקדש כולו לציון אירועי טבח שמחת תורה בחלוף שנה".

מחובתנו כנבחרי ציבור להנציח, לזכור ולכבד את הקורבנות, לסייע למשפחות ולניצולים, לפעול להחזרת החטופים ולהמשיך לחשוף בפני העולם את הזוועות שביצע חמאס".

בני גנץ פנינה תמנו שטה מלחמת חרבות ברזל אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}