י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בחשד לתקיפה

מצרים האריכה את מעצר שני הישראלים שעוכבו בטאבה

הוארך מעצרם של ואיל כריים ומוחמד כריים מנצרת, שנפצעו במהלך קטטה בטאבה. משרד החוץ: "סגן הקונסול בקהיר נמצא בקשר יומי רציף עם הרשויות המקומיות"

מצרים האריכה את מעצר שני הישראלים שעוכבו בטאבה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שני הישראלים שנעצרו בשבוע שעבר בטאבה ישארו במעצר - זאת לאחר שבית משפט בשארם א שייח האריך אתמול את מעצרם עד יום שלישי הבא - כך דווח ב"וואלה". 

התקיפה אירעה ביום שישי האחרון, אז נפצעו שלושה תיירים ערבים ישראלים ושני עובדי מלון במצרים לאחר קטטה שפרצה במלון בטאבה. מקורות ביטחוניים מצריים אמרו כי הסכסוך הפיזי פרץ כאשר תייר ערבי ישראלי העליב מילולית עובד מלון מצרי, וגרם לתגרה שכללה תיירים ועובדים אחרים.

השניים, ואיל כריים ומוחמד כריים מנצרת, חשודים במעורבות בקטטה, בתקיפה ובגרימת הנזק למלון. 

אמיר, אחיו של ואיל, אמר: "התנאים במעצר קשים להם, והם פצועים. שלושה ימים אחרי האירוע מוחמד שתפור בראש עבר ניתוח בשל קריעת שלושה גידים בכף הרגל. ואיל נתפר בראשו".

"משרד החוץ צריך להתערב. אנחנו מבקשים שיעשו משהו. הם בבית הסוהר כבר חמישה ימים ואף אחד לא שואל עלינו ואף אחד לא עוזר לנו. אנחנו לא מבינים למה עד עכשיו לא עשו כלום. אף אחד מהשגרירות של ישראל לא בא לראות אותם", אמר. 

ממשרד החוץ נמסר כי "שגרירות ישראל במצרים והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ נמצאים בקשר עם משפחות העצורים מסמוך למועד האירוע ביום שישי. סגן הקונסול בקהיר נמצא בקשר יומי רציף עם הרשויות המקומיות, על מנת לוודא כי זוכים לטיפול רפואי הולם. הנ"ל מיוצגים על ידי עורך דין מקומי המתמחה בחוק המצרי".

משרד החוץ טאבה קטטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}