ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
באיגרת ללוחמיו

המסר של המג"ד בגולני: "עם ישראל לא מוכן ללמוד"

מפקד גדוד 13 בחטיבת גולני, סא״ל טל תורג׳מן התייחס באיגרת ללוחמיו לאירועי הימים האחרונים: "האירועים בשבוע שעבר מהווים אסון למשפחות החטופים - ולחברה הישראלית"

המסר של המג"ד בגולני: "עם ישראל לא מוכן ללמוד"
כוחות גולני בעזה צילום: דובר צה"ל

ברקע הסערה הציבורית לאחר רצח החטופים, מפקד גדוד 13, שאיבד 44 מלוחמיו במהלך המלחמה, סא״ל טל תורג׳מן שלח ללוחמיו איגרת ללוחמיו המתייחסת למצבה של החברה הישראלית, כך דווח הבוקר ב"גלי צה"ל". 

תורג'מן כתב: ״כחודש לאחר תשעה באב, ניכרים קרעים מחודשים בעם. האירועים בשבוע שעבר מהווים אסון למשפחות החטופים - ולחברה הישראלית". 

עוד הוסיף: "השבוע נוכחתי לדעת שעם ישראל - טוב ככל שיהיה - לא מוכן ללמוד. כמג״ד וכאזרח במדינה אני מודאג, עם ישראל לא למד. פילוג בחלקו מהווה איזונים ובלמים, אך לעיתים נראה כי חלקנו חוצים את הקווים". 

"למה מדינת ישראל התאחדה אחרי מאורעות השבעה באוקטובר, אך באותה המהירות גם חזרה לאמירות מפלגות, למאבקים, חיכוכים ושנאת חינם? הדברים האלה מהווים מדרון חלקלק לאסונות שונים בעם, יש דבר אחד שניצח והכריע את עם ישראל - הוא עצמו״, הוסיף המג"ד. 

בצה״ל מסרו בתגובה לאיגרת המג״ד: "כוונתו של המג״ד לא הייתה נזיפה או הטפת מוסר לאזרחים. משפטיו נוסחו בצורה שמשתמעת כביקורת, אך מטרתם הייתה לנסות ולהעביר מסר של אחדות ללוחמיו".

טל תורג׳מן גולני מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}