י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מבוכה בארה"ב

עוזרת של מושלת ניו יורק היתה סוכנת של ממשלת סין

לינדה סאן עבדה בממשלת המדינה במשך כ-15 שנים, מילאה תפקידים בממשל של המושל לשעבר אנדרו קואומו ובסופו של דבר הפכה לסגנית ראש הסגל של המושלת הנוכחית. דובר מושלת ניו יורק אמר שהממשל פיטר את סאן לאחר ש"גילה ראיות להתנהגות בלתי הולמת"

עוזרת של מושלת ניו יורק היתה סוכנת של ממשלת סין
משטרת ניו יורק צילום: unsplash

סגנית ראש הסגל לשעבר של מושל ניו יורק קתי הוצ'ול היתה סוכנת של ממשלת סין, כך חשפו התובעים הפדרליים בכתב אישום נרחב בניו יורק. לינדה סאן, שמילאה תפקידים רבים בממשלת מדינת ניו יורק לפני שעלתה לדרגת סגנית ראש הסגל של הוצ'ול, נעצרה בבוקר יום שלישי יחד עם בעלה בביתם בלונג איילנד.

סאן ובעלה, כריס הו, הופיעו אתמול בבית המשפט, כך אמר דובר משרד התובע האמריקאי בברוקלין. ה-FBI  ערך חיפוש בביתם השווי 3.5 מיליון דולר בסוף יולי, אך סירב לפרסם פרטים נוספים באותו זמן.

סאן עבדה בממשלת המדינה במשך כ-15 שנים, מילאה תפקידים בממשל של המושל לשעבר אנדרו קואומו ובסופו של דבר הפכה לסגנית ראש הסגל של המושלת הנוכחית. בנובמבר 2022, סאן קיבלה עבודה כסגנית הנציבה לפיתוח עסקי אסטרטגי, אך היא עזבה את העבודה חודשים לאחר מכן במרץ 2023. דובר מושלת ניו יורק אמר שהממשל פיטר את סאן לאחר ש"גילה ראיות להתנהגות בלתי הולמת".

"האדם הזה נשכר על ידי הלשכה לפני יותר מעשור. סיימה את עבודתה במרץ 2023 לאחר שגילינו ראיות להתנהגות בלתי הולמת, דיווחנו מיד על מעשיה לרשויות אכיפת החוק וסייענו לאכיפת החוק לאורך התהליך הזה", נכתב בהודעה. סאן והו גרים בקהילה סגורה בלונג איילנד בשם סטון היל.

ניו יורק סין קתי הוצ'ול לינדה סאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}