ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"מעצבן ומתסכל"

"טריטוריית פלסטין": כך שינתה חברת התעופה האמריקנית את גבולות ישראל

ישראלית שטסה במטוס של חברת התעופה האמריקנית ג'ט גילתה לתדהמתה כי במפה נכתב 'טריטוריית פלסטין' בכיתוב גדול מהמילה 'ישראל', וגבול הצפון לא כלל את רמת הגולן

"טריטוריית פלסטין": כך שינתה חברת התעופה האמריקנית את גבולות ישראל
אילוסטרציה צילום: pixabay

במהלך טיסת פנים בין מיאמי לסן דייגו גילתה הצעירה הישראלית הודיה קנפו שטסה בחברת התעופה האמריקנית ג'ט בלו את העיצוב הבעייתי של מפת ישראל, הכולל שינויים בגבולות המדינה. 

הישראלית סיפרה ל"חדשות 12" כי במהלך הטיסה שוחחה עם מי שישב לידה על ישראל. היא סיפרה ש"זה קורה הרבה שהמילה ישראל יוצרת שיח, ותוך כדי שדיברנו רציתי להראות לו איפה ישראל ממוקמת במפה על המסכים במטוס. כשראיתי את המפה נדהמתי". 

עוד סיפרה: "היה כתוב 'טריטוריית פלסטין' בכיתוב גדול משמעותית מהמילה ישראל, ובמיקום כזה שהוא ממש נמרח לאורך כל שטחה של מדינת ישראל". 

"בנוסף, לא מראים חלוקה של הגדה המערבית, ככה שלא נראה שלזה הם התכוונו בכיתוב 'טריטוריה פלסטינית'. לדעתי זה גם חדש כי לא זכור לי שראיתי דבר כזה בטיסות קודמות", הדגישה. 

עוד סיפרה כי גבול הצפון של מדינת ישראל לא כולל את שטח רמת הגולן. קנפו אמרה: "זה ממש ממש מעצבן ומתסכל לראות את זה אחרי השנה שעברנו. אני בעוד חודש חוזרת ללימודים וכבר עכשיו אני יודעת שאני הולכת לחזור לשדה קרב".

במקביל, ב"ישראל היום" דווח כי משפחה ישראלית נדהמה לגלות שהדיילות שקיבלו את פניה בעמדת הצ'אק אין ענדו סיכה של דגל פלסטין. 

"הבן שלי אמר 'אבא תסתכל, זה הדגל' הסתכלתי והייתי בשוק. דיילת קרקע של יונייטד עונדת דגל כזה, נסינו לצלם אבל היא שמה לב, ולא רצינו לעשות מהומה.  סיימנו צ’ק אין והלכנו לגייט", סיפר הישראלי לעיתון.

ארצות הברית חמאס מלחמת חרבות ברזל מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}