י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
ממשיכה להפתיע

אינסטגרם משיקה אפשרות חדשה שמרגשת את הגולשים

אינסטגרם מכריזה על פיצ'ר חדש שמאפשר להגיב על סטוריז בצורה פומבית, תוך הגבלת החשיפה לעוקבים בלבד. הפיצ'ר מצטרף לשורת חידושים נוספים באפליקציה, כולל הוספת טקסט לתמונות ושיפורים בסטוריז וברילז

אינסטגרם משיקה אפשרות חדשה שמרגשת את הגולשים
אינסטגרם צילום: unsplash

אינסטגרם ממשיכה להפתיע עם פיצ'רים חדשים ומרגשים. הערב, החברה הכריזה על השקת אפשרות חדשה שמאפשרת למשתמשים להשאיר תגובות פומביות על סטוריז, דבר שלא היה אפשרי עד כה. מדובר בשינוי משמעותי בפלטפורמה, שמשנה את הדרך בה משתמשים מתקשרים עם התוכן הזמני שהם משתפים.

איך זה עובד?

ע"פ הדיווח במעריב, רק העוקבים של המשתמש יוכלו לראות את התגובות שהשאירו על הסטורי שלו, ורק עוקבים שהמשתמש עוקב אחריהם בחזרה יוכלו להשאיר תגובות. כמו כן, המשתמשים יוכלו למחוק תגובות שלא נראות להם מתאימות, ואף להפעיל או לבטל את האפשרות להגיב עבור כל סטורי בנפרד.

pixabayאילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבהצילום: pixabay

הפיצ'ר החדש ישוחרר בהדרגה ברחבי העולם, כולל בישראל, כך שייתכן שהאפשרות תופיע בחשבונות השונים בימים הקרובים.

חידושים נוספים במטא:

האפשרות להגיב על סטוריז מצטרפת לשורת עדכונים נוספים באינסטגרם שיצאו בשבועות האחרונים. בין היתר, נוספה אפשרות להוספת טקסט לתמונות ישירות מעורך הפוסטים, דבר שמקל על המשתמשים לשדרג את התוכן שלהם ולהפוך אותו ליותר בולט ומיוחד בפיד.

גם הסטוריז והרילז זכו לשדרוגים נוספים, עם תוספות של גופנים חדשים, אפקטים ואנימציות לטקסט, שהופכים את השימוש בהם למהנה ומושך יותר. העדכונים האחרונים כוללים גם את האפשרות להוסיף שירים לפרופיל, ולשתף עד 20 שקופיות בפוסט אינסטגרם אחד.

אינסטגרם ממשיכה להתחדש ולשדרג את חוויית המשתמש, מה שהופך אותה לאחת הפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם.

אינסטגרם (Instagram) מטא פיצ'ר חדש סמארטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}