ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
שירבו המטופלים

מחלקת החירום נפתחה מחדש ב"בית החולים" שיפא'א

בית החולים פתח את מחלקת החירום שלו מחדש, לאחר חודשים של הפסקת פעילות בעקבות פשיטת צה"ל שאירעה במרץ האחרון במסגרתה חוסלו במרחב בית החולים יותר מ-200 מחבלים ונעצרו עוד מאות

מחלקת החירום נפתחה מחדש ב"בית החולים" שיפא'א
הרמטכ״ל בשיפא צילום: דובר צה"ל

בית החולים שיפא'א בעיר עזה פתח מחדש ביום ראשון את מחלקת החירום שלו, לאחר חודשים של הפסקת פעילות בעקבות פשיטת צה"ל שאירעה במרץ האחרון. "נבנה מחדש את מה שהרסו כוחות צה"ל, ונשחזר את מה שהם שרפו", אמר מנכ"ל משרד הבריאות הפלסטיני בעזה, מוניר אל-ברש. 

מנהל מחלקת הסיעוד, ג'דאללה אל-שאפעי, אמר כי בבית החולים בחרו להשמיש את בניין מרפאות החוץ למחלקת החירום שכן זהו המקום במרכז הרפואי שספג את הפגיעה הכי פחות משמעותית, ולכן התאפשר לשקמו במהירות בתקציב יחסית נמוך, כך דווח ב-Ynet.

על פי הדיווח, במהלך הפתיחה התקינו העובדים שלטים כחולים על הדלתות לזיהוי החדרים והמחלקות: חדר אחד לשברים וגבס, חדר שני לתפרים, חדר שלישי לצילומי רנטגן, ומעבדה גדולה.

כזכור מאות אנשי צוות רפואי ברצועת עזה נעצרו והועברו לישראל. אחד הבולטים שבהם הוא מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו סלמיה, ששוחרר מהכלא הישראלי ביולי האחרון ושב לרצועה. מהלך הפשיטה חוסלו במרחב בית החולים יותר מ-200 מחבלים ונעצרו עוד מאות.

צה"ל הודיע שבמתחם היולדות בבית החולים אותרו אמצעי לחימה רבים שהוחבאו בין היתר גם בכריות ומיטות המטופלים, בתקרות ובקירות המתחם. בין היתר אותרו במתחם עשרות פצצות מרגמה, לבנות חבלה, נשקי צלפים, קלצ'ניקובים, אקדחים, מטענים, מחסניות, מרגמות ותחמושת נוספת.

 

 

מלחמת חרבות ברזל בית החולים שיפא חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}