י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קרוב משפחה

ילד בן 10 הודה ברצח ראש עיריית לואיזיאנה לשעבר ובתו

ילד בן 10 הודה ברצח ראש עיריית לואיזיאנה לשעבר ובתו, כך מסרה המשטרה. ג'ו קורנליוס, 82, וקישה מיילס, 31, נמצאו מתים ביום ראשון בבוקר לאחר ששוטרים הוזעקו לביתו של קורנליוס בעיר מינדן

ילד בן 10 הודה ברצח ראש עיריית לואיזיאנה לשעבר ובתו
ילד אוחז באקדח, אילוסטרציה צילום: pixabay

ילד בן 10 נעצר לאחר שהודה כי ירה בראש עיריית לואיזיאנה לשעבר ובתו. כך מסר גורם במשטרה ביום שני לתקשורת המקומית.

ג'ו קורנליוס בן 82, וקישה מיילס, בת 31, נמצאו ללא רוח חיים ביום ראשון בבוקר לאחר ששוטרים הוזעקו לביתו של הפוליטיקאי לשעבר במינדן, עיר ממזרח לשרבפורט.

מפקד המשטרה ג'ארד מקאייבר אמר כי הילד הוא קרוב משפחה של קורנליוס, אך סירב למסור פרטים נוספים ואמר כי הרשויות לא קבעו עדיין מניע אפשרי.

"העיר שלנו בהלם", אמר מקאייבר. "איך ילד בן 10 מבצע משהו כל כך זדוני?".

הנער עצור בגין שני סעיפי לרצח בכוונה תחילה, לא ברור אם לילד יש עורך דין. גופותיהם של קורנליוס ומיילס נמצאו עם פצעי ירי רבים, אמר מקאייבר, וכי נעשה שימוש בשני אקדחים וכי המחסניות שלהם התרוקנו. ילד בן 6 שהיה בבית בזמן הירי לא נפצע. היורה סיפק בתחילה תיאור אחר של מקרי המוות, אך ביום ראשון אחר הצהריים הודה בירי. 

בהצהרה ביום ראשון, ראש עיריית מינדן, ניק קוקס, אמר שהוא אסיר תודה על הידידות עם קורנליוס ועל "הדרכים הרבות שבהן תמך בי ובאחרים בעיר שלנו".

"שנות שירותו של ג'ו קורנליוס למינדן היו עם מחויבות ומסירות לשיפור הקהילה שלנו", אמר קוקס והוסיף: "בואו נתכנס כקהילה כדי לכבד את זכרו של ג'ו ולתמוך זה בזה במהלך תקופה זו של אבל".

לואיזיאנה ירי רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}