ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"הפרה של הכללים"

אנשי דת מוסלמים מגנים את רצח החטופים

התארגנות של אנשי דת מוסלמים פרסמה גינוי לרצח ששת החטופים בידי חמאס. אחד מחברי הארגון, איש דת מפקיסטן, אמר: "הגנה על בני ערובה היא חובה מוחלטת בכל ארגון אסלאמי, אם הם מתיימרים להיות מוסלמים"

אנשי דת מוסלמים מגנים את רצח החטופים
מחבלי חמאס צילום: תעמולת חמאס

התארגנות של אנשי דת מוסלמים בשם "מועצת האימאם העולמית" (GIC) פרסמה גינוי לרצח ששת החטופים בידי חמאס ומסרה תנחומים למשפחות החטופים. בהודעת ההתארגנות נכתב: "רצח וחטיפת אזרחים חפים מפשע והוצאתם להורג היא מעשה נפשע שמהווה הפרה של כללי הלחימה שמגדיר האסלאם - שאוסר באופן מוחלט על פגיעה בחפים מפשע".

אחד מחברי הארגון, איש הדת הפקיסטני פייר מודאסיר שאחראי על מרחב דרום אסיה, אמר היום (שלישי) בשיחה עם רועי קייס כבאן חדשות: "אתה לא יכול לרצוח את החטופים בשם הדת. זה אסור בתכלית האיסור בכל דת. הגנה על אסירי מלחמה היא אחריות של כל ארגון אסלאמי, אם הם מתיימרים להיות מוסלמים. אז קל וחומר שהגנה על בני ערובה היא חובה מוחלטת".

באדיבות המצלםאיש הדת המוסלמי פייר מודאסיר, חבר ב"מועצת האימאם העולמית"צילום: באדיבות המצלם

מודאסיר שנמצא בבירת פקיסטן, מדינה שאין לה יחסים פומביים עם ישראל, הוסיף: "זה ראוי לגינוי. אי אפשר לתמוך ברצח של חפים ומפשע, בטח לא בני ערובה. אנחנו מתפללים ומקווים לשחרורם".

בהודעה שפרסמה בימים האחרונים ה-GIC, מטילים האימאמים גם על חמאס וגם על המשטר האיראני את האחריות על כלל מקרי הרצח שאירעו לאחר מתקפת 7 באוקטובר, שהביאה להרס ומוות בכל האזור ובפרט לעם הפלסטיני.

על כך אמר איש הדת הפקיסטני: "ההודעה של מועצת האימאם העולמית היא מאוד ברורה. יש לנו את העקרונות שלנו שמדברים על הזכות של מדינת ישראל להתקיים ועל הזכות של כל ישראלי לחיות בשלום. אנחנו מאוד ברורים בעמדה שלנו נגד טרור וקיצוניות מהיום הראשון. אנו מגנים את כל התקפות הטרור נגד ישראל בין אם זה מצד חמאס או מדינה אחרת".

פקיסטן חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}